Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi sopivia vaatteita pitkälle naiselle,

Vierailija
16.12.2009 |

kokoa 44/46? Lindexin isojen tyttöjen osaston farkut on ihan kauhean mallisia ja lahkeiden pituus ei riitä pitkäjalkaiselle. Sama ongelma monen muunkin kaupan valikoimissa; lahkeet ja hihat lyhyitä kaikissa vaatteissa. Nyt pitäisi löytää farkkuja, paitoja ja takki ja kyllä on vaikeeta!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä sitten olet?

Maailmalla asuessani vierailin muutamassa pitkiin naisiin erikoistuneessa vaateliikkeessä, mutta niissä vaatteet olikin mitoitettu vielä selvästi pitemmälle (olen 178 cm). En löytänyt niistä mitään.

Vierailija
2/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutat niin löydät pitkiä 36 tuuman farkkuja veromodasta tai onlysta.

mun mielestä siellä on 42 kokoisia. Taitaa olla se suurin koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutat niin löydät pitkiä 36 tuuman farkkuja veromodasta tai onlysta. mun mielestä siellä on 42 kokoisia. Taitaa olla se suurin koko.

Vierailija
4/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siis kakkoselle, jolle ihanteellinen tuumapituus on 34. Ap:stä en tietysti tiedä.

Vierailija
5/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 käy. Riippuu mallista.

t. ap

Vierailija
6/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 38/40, joskus farkuista ostan 42. Löydän ihan perusvaatteita H&M, Ellokselta, Seppälästä jne. Housuista katson,että sisälahje on vähintään 86cm niin riittää. En tosin tiedä, eikö suurempia kokoja sitten ole myös pitkille?! Monesti olen myös huomannut,että 3/4 hihat paidoissa ja puseroissa toimii minulla hyvin ja sopiikin paremmin.

Vierailija
7/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että mistään en löydä oikean pituisin toppahousuja/ulkoiluhousuja.

Järjestäen liian lyhyitä.

Olen kans pitkäjalkainen ja tarvitsisin ainakin tuon 86cm sisäpituus. Olen 170cm pitkä.

Kertokaa jos tiiätte mistä saa.

Tällä hetkellä tarvisisin vähän ohuempaa pukua jolla voi esim: käydä hiihtämässä taikka lenkkeilemässä.

Vierailija
8/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelin joskus Intersportissa turhaan puoli tusinaa housua. Myyjä tiesi kertoa jostain tietystä valmistajasta jolla on joku pitkä housumalli. En kuitenkaan koskaan ostanut sitä, koska löysin sattumalta Sokkarilta jotkut ihan normaalimalliston ulkoiluhousut, jotka yllättäen olivat tarpeeksi pitkät.

Kakkonen

Vierailija
9/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pöksyt löydän ihan esim Lindexiltä ja viimeksi kivat farkut Anttilasta. Ikinä en ole missään erikoisliikkeessä käynyt.

Tosin minulla on selkä suhteessa pitempi kuin jalat, että pelkkä pituus ei kerro riittääkö lahje vai ei.

Ei ole kylläkään hihoissakaan pituus loppunut kesken.

Ainoa ongelma on leveät hartiat- tietyt vaatteet ei käy kun tuntuu että ne repee hartioista :(

Vierailija
10/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpoja perushousuja KapAhlista. Niillä on joissain malleissa extra pitkät lahkeet. Ne on Merkitty tyyliin 40L. En tosin tiedä kuinka isoon kokoon asti niitä on.

Työpukeutumiseen ratkaisu taas löytyy Andiatalta, siellä mallisto on järjestään pitkää, mutta myös kapeaa.

Olen 180 cm, pitkäjalkainen lyhyt selkäinen, koko 40.

Vierailija
11/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla miesten malleja. Näin minulle suositteli intersportin myyjä ja Rukalta löysin hyvän miesten mallin takin eli hihoissa riittää pituus. Housut löytyi Haglöfsiltä. Housut oli hintavat, mutta mielummin maksan hyvistä ja sopivista mitä halvemmista ja lyhytlahkeisista.

t. ap

Vierailija
12/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä farkkuja (mm. Esprit, Lee) olen ostanut ihan Sokokselta ja Haloselta. Farkut on aika helppo tapaus, kun eri tuumakokoja on niin paljon.

175/pitkät jalat/lantio 40, vyötärö kapeampi.

Vierailija
13/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme naisystavaa, jotka pituudeltaan: 186, 191 ja pisin 193cm!

Sori vaa mut vahan hassulta tuntuu jonkun 178 senttisen valittelu! :D

Vierailija
14/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä erikoisliikkeistä jotka ovat meille väliinputoajille ylimitoitettuja.

Miten sinulla voi olla kolme tuon pituista naisystävää?

Kakkonen

Vierailija
15/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla näyttäis jotain olevan pitkille.

Vierailija
16/29 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituudestani? Kyllästyttää.

Vierailija
17/29 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meinaa mistään löytää toppahousuja. koitin tänään ainakin kymmeniä eri housuja.. ja kaikki on lyhkäsiä. mulla on pitkät jalat ja lyhyempi selkä.. mun mies on 195 pitkä ja mun kintut on pidemm'ät kun sen..:o

olis ihanaa kun olis lämpimät hyvät pitkät housut.. ai että.

kertokaa jos ootte löytäny..

Vierailija
18/29 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/29 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hujoppien vaatteista, jotkut olen aloittanut itsekin. Olen 180 cm ja kokoa 38/40, yläosa alaosaa luikumpi. Ja lahje 34 on mulle sopiva.

Mun av-palstan parhaat vinkkilöydöt on tässä:

Brittiläinen netikauppa Long Tall Sally: just tällä viikolla joku kertoi ostaneensa sieltä hyvälaatuisia paitoja/puseroita, joissa hihat riittävät pesunkin jälkeen. Tilasin sieltä juuri pari päivää sitten yhdet rennot kotihousut ja kuusi paitaa. Kaikki olivat edullisia ja toivon että sopivat, kun tulevat. Siellä sivuilla on sellainen taulukko, josta voi valita pituutensa. 180 cm on vielä aika lyhyt niillä sivuilla. Pituuksista isoin taisi olla 218 ja yli :-) . Long Tall Sallyn trikoot ainakin olivat aika nuorekkaan oloisia.

Samassa ketjussa mainittiin Tallfits, mutta niiden kokoelma tuntui liian leveältä minulle, kun olen aika hoikka kuitenkin ja pidän tyköistuvista vaatteista. Jos ap olet vähän isompi, niin siellä oli myös aika kivoja.

Ulkoiluhousuista joku kertoi hankkineensa Icepeakin hodet, joissa oli tarpeeksi pitkät lahkeet. Niiden kimppuun suuntaan seuraavaksi.

Toivottavasti näistä oli apua.

Vierailija
20/29 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Englannissa joten käyn ihan livenä, pituuksia löytyy aina. Toinen hyvä, nuorekas kauppa enkunlomailijoille on Dorothy Perkins, heillä on oma "Tall" mallisto joka on mitoitettu nimenomaan kookkaalle naiselle, ei siis vaan laitettu lisäpituutta punttiin ja hihaan.

Toppavaatteita ei kyllä ole...

Joskus ostan kokoa- paria isomman vaatteen ja omplelen vartalon kohdalta sisään.

175, pitkät raajat, leveät hartiat ja kapea vartalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän