Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kohdunulkoisen yhteydessä poistetaan munatorvi ..

Vierailija
26.10.2009 |

.. Miten vaikuttaa raskaaksi tuloon?

Osa lääkäreistä sanoi että vaikuttaa, osa, että ei.

Olen kokenut KU:n jokin aika sitten, ja oikean puolen munatorvi poistettiin siten, että se hetulapää otettiin veks.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minulta poistettiin kohdunulkoisen raskauden jälkeen munatorvi. Luulin, että "peli oli menetetty", mutta kahden kuukauden jälk. leikkauksesta tulin raskaaksi. Tämä tuli isona yllätyksenä, ensimmäistä lastamme yritimme puolen vuoden ajan, ja silloin oli molemmat munanjohtimet tallella. Oman kokemukseni perusteella voin sanoa että todellakin voi tulla vielä raskaaksi munanjohtimen poiston jälkeen, jos toinen johdin ja munasarjat tallella. Meidän vauva on nyt puolen vuoden ikäinen. :)

Vierailija
2/10 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme raskautta ja kaksi lasta munatorven poiston jälkeen. Toista yritettiin ku iisakin kirkkoo ja toinen tuli sitten ihan tosta vaan vaikka ei silloin ollut enää tarkoitus. Mutta hienoa että saatiin kolmas lapsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen puoli on poistettu, voi tulla raskaaksi vain niinä kuukausina, kun munasolu irtoaa terveeltä puolelta. Keskimäärin joka toinen kuukausi siis.

Vierailija
4/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonontaa raskaaksi tuloa käsittääkseni puolella. itse yritin 5 vuotta raskautua, turhauduin ja siirryin adoptiojonoon.

Vierailija
5/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen, että ei vaikuta raskaaksitulemiseen, voi jopa joskus aiheuttaa sen, että toinen munajohdin alkaa napata toisen puolen munasoluja ja näin ovulaatio tapahtuu kuten ennenkin.

T: Ku:n yhteydessä munatorvensa menettänyt ja leikkauksesta 3kk jälkeen raskaaksi tullut.

Vierailija
6/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin 3 kertaa sen jälkeen raskaaksi, kaksi lasta.

Vierailija
7/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen, että ei vaikuta raskaaksitulemiseen, voi jopa joskus aiheuttaa sen, että toinen munajohdin alkaa napata toisen puolen munasoluja ja näin ovulaatio tapahtuu kuten ennenkin. T: Ku:n yhteydessä munatorvensa menettänyt ja leikkauksesta 3kk jälkeen raskaaksi tullut.

Meillä meni kuitenkin vielä kaksivuotta ennen raskautumista ja pikkusen piti avittaakin, mutta oli myös toinen rakenteellinen vika joka on nyt myöhemmin selvinnyt.

Vierailija
8/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 6kk operaatiosta :)

Vierailija
9/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun ulkopuoliselle. Ei esim endoa tms. Huonoa tuuria vaan. Varmasti ennuste olisi ollut ihan toinen,jos leikkauksessa olisi todettu jokin aiheuttaja. Lääkäri sanoi tähystäneensä toisenkin munajohtimen ja se oli auki ja siiti. Toki jos olisi tukossa, niin raskautuminen olisi hankalaa.

jälkeen, että ei vaikuta raskaaksitulemiseen, voi jopa joskus aiheuttaa sen, että toinen munajohdin alkaa napata toisen puolen munasoluja ja näin ovulaatio tapahtuu kuten ennenkin. T: Ku:n yhteydessä munatorvensa menettänyt ja leikkauksesta 3kk jälkeen raskaaksi tullut.

Meillä meni kuitenkin vielä kaksivuotta ennen raskautumista ja pikkusen piti avittaakin, mutta oli myös toinen rakenteellinen vika joka on nyt myöhemmin selvinnyt.

Vierailija
10/10 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin että raskauden todennäköisyys puolittuu (jos siis ei ole muita ongelmia). Olen kyllä kanssa lukenut että toinen munatorvi saattaisi napata niitä munasoluja. Minä tulin munatorven poiston jälkeen raskaaksi puolen vuoden yrittämisellä ja raskaus meni hyvin. Nyt toista onkin sitten yritetty vuosi ja tuloksena yksi alkuraskauden keskenmeno.

Minulla ei myöskään löydetty syytä kohdunulkoiseen raskauteen ja toinen munatorvi oli auki ja näytti siistiltä.Ohjeeksi kuitenkin annettiin että alkuraskauden ultraan täytyisi mennä varmuuden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi