Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko suunnitellut munasolun luovutusta?

Vierailija
26.10.2009 |

Hei!

Olemme yrittäneet lasta nyt 4 vuotta. Hoitoja on tehty useita, mutta omat munasoluni eivät ole käyttökelpoisia tuntemattomasta syystä johtuen. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi minulla on vauva mielessäni, öisin näen niistä unta. Hoidot ovat olleet aika rankkoja, on toiveita, jotka sitten ovat romuttuneet. Miehelläni on aikaisemmasta liitosta yksi lapsi, mutta yhteinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut. Parisuhteemme toimii ja olemme onnellisia, mutta syli tuntuu kipeän tyhjältä. Ensisijaisesti olisin halunut saada omaa geeniperimääni olevan lapsen, mutta uskon, että rakastaisin luovutetulla munasolulla alkunsa saanutta kuitenkin yhtälailla. Munasolun luovutus ei ole mikään pikku juttu, joten toivon, että olet miettinyt ja harkinnut asiaa tarkasti. Luovuttajista on kova pula, joten toivon näin itse löytäväni luovuttajan, jotta hoidon odottelu ei kestäisi minusta iäisyydeltä tuntuvaa aikaa. Minulle suoraan ei tarvitse luovuttaa, vaan riittää kun joku saa hoidon.. Eli millään ulkoisilla piirteillä, esim. pituudella tai hiusten värillä ei ole väliä. Mutta sinun pitäisi olla alle 35v., mielellään jo omia lapsia omaava, terve nainen. Asuinpaikkakuntasi Helsinki, Oulu tai Turku. Mikäli olet kiinnostunut lajhoittamaan kultaakin arvokkaamman lahjan, ota yhteyttä: s.lintu@luukku.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla