Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään raskaana olevalle vielä tarjottu s.i-rokotusta?

Vierailija
26.10.2009 |

Ei mulla ainakaan viime torstaina ollut neuvolassa asiasta mitään puhetta. Ei edes kysellyt aionko ottaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaansa läpi soittotunnilla, mutta esim täällä Helsingissä se on mahdotota. Muut työt on kuitenkin myös hoidettava.

Oman terveyskeskuksen sivuilta löytyi tieto rokotuksista, löytyy myös terveyskeskuksen seinältä ainakin.

Mun mielestä on ihan hassua, että joku jaksaa marista siitä, että joutuu itse selvittämään rokotuspäivämäärän. Haloo, ei tässä olla alaikäisiä enää ja jos ollaan, niin on aika aikuistua jos on tulossa itse äidiksi.

Vierailija
22/25 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan.pistos kohta muutaman päivän kuuma ja kipeä mutta niinpä on yleensä rokotusten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain valita ajan. Pitkän sekavan harkinnan jälkeen olen päätynyt rokotuksen ottamaan ja aikaa siis tänään tarjottiin. Rokotuksen saan ensi maanantaina.

Vierailija
24/25 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo viime viikolla.

Vierailija
25/25 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun nettisivuilla ainakin lukee vaan että sikainfluenssa rokotukseista tiedotetaan erikseen, mutta koska, siitä ei ollut tietoa. Ja ei kaikilla välttämättä oo nettiä käytössä ja tuu terveyskeskuksessa käytyä, jos ei muuten oo asiaa. Ja tosiaan neuvolantätiä voi välillä muutenkin olla vaikea saada kiinni puhelin aikana, varsinkin jos kaikki rupee soitteleen ja kyselee aikaa.

Itse oikeastaan enemmän ihmettelin kun ei neuvolakäynnillä puhuttu mitään. Olin julkisen keskustelun perusteella odottanut, että sitä oikein tyrkytetään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi