Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihmiset tarvii äitiysuimapukua, eikö bikinit käy?

Vierailija
25.10.2009 |

Jos on tavallinen maha ilman suurempia kosmeettisia ongelmia (muita kuin se koko ;) ) niin voisko bikinit toimia koko raskauden ajan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä on menty hienosti raskausajat. Normaalisti olen kokoa 42, joten tuosta löytyy sitä venymisvaraa mahasta. Ihan on tarpeen, koska tykkään uida loppuun asti.

Vierailija
2/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla olisi jäänyt yläosa pieneksi, rinnat kasvaa raskauksissa ainakin mulla.

Toisekseen ne raskausarvet eivät ole kaikista kauneinta katseltavaa mahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mahani olikin katseenkestävä, pyöreä pallo. ihan yhtä lailla se pallo näkyy niissä hehtaarikokouikkareissakin..

eri asia olisi jos mahassa on paljon tai näkyviä arpia..

Vierailija
4/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska ui 9:nnella kuulla bikineissä rannalla ihan onnellisena.

Vierailija
5/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit kasvoi sen verran, että yläosa ei mahtunut, ja sitä paitsi ainakaan mulla ne housut ei asettuneet kovin hyvin mahan alle.

Vierailija
6/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä käytin rannalla bikineitä ja nyt uimahallissa käydessäni ihan perusuimapukua, nehän on venyvää ainetta joten kyllä sinne maha mahtuu. Mulla nyt rv 37 ja tänään olin viimeksi uimassa, hyvin meni puku päälle,joku ihan perusuikkari urheilukaupasta. Niin ja maha on kyllä aika muhkea. Mutta käy siis bikinitkin hyvin, mutta kaikissa uimahalleissa niitä ei saa käyttää ja itse ainakin tykkään enemmän uida uimapuvussa, rannalla oleskelu sitten asia erikseen :)

Vierailija
7/17 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikoinakin bikinit pysyi päällä. Jos olis tullut arpia, olisin ehkä halunnut niitä peitellä. Mahaa ei ollut tarvetta peittää. Bikineitäkin on eri mallisia.

Vierailija
8/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käytä.

Vierailija
9/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäkuun lopussa, koko kesän painelin biitseillä kyllä ihan bikineissä, ei tullut mieleenkään hommata uikkaria erikseen!

Vierailija
10/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeilla tyyleillä niin ihmettelen kyllä miten biksut pysyy päällä.. Ainakaan mitkään narubiksut et riippuu kai miten uitte.. Raskaana tai ilman.

Vierailija
11/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edellinen, että bikineitä ei ole varsinaisesti tarkoitettu uimiseen. Minä todella uin, enkä kelluskele, enkä halua kesken uinnin korjailla olkaimia ja huolehtia, onko rinnat omissa kupeissaan.

Vierailija
12/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tosin ostamaan paljon isommat bikinit kuin normaali kokoni on. Mutta mun mielestä just ne bikinit oli kätevät, ihan uimiseenkin. Mulla ei ollut raskausarpia, olin raskaanakin ihan hoikka, lukuunottamaa sievää pallomahaa.

Vierailija
13/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bikinit on hyvänmalliset ja oikeankokoiset, ne soveltuvat täysin myös uimiseen, eikä tarvii nostella olkaimia tai murehtia mahtaako tissit pysyä paikallaan. Mä käytän aina uidessa bikineitä.

kuin edellinen, että bikineitä ei ole varsinaisesti tarkoitettu uimiseen. Minä todella uin, enkä kelluskele, enkä halua kesken uinnin korjailla olkaimia ja huolehtia, onko rinnat omissa kupeissaan.

Vierailija
14/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mieleeni hankkia niitä raskaudenkaan vuoksi. Uimiseen soveltuu paremmin uimapuku. Bikinit on mun mielestä auringonottoa varten jota en myöskään koskaan harrasta.

Vierailija
15/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kertaakaan tainnut nähdä, että joku tosissaan, siis lujaa ja teknisesti hyvin uiva, nainen olisi pukeutunut bikineihin. Bikineitä toki näkyy, mutta enemmän naisilla, jotka eivät uidessa laita kasvojaan veteen.

Vierailija
16/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä näkyi Hietsussa tosi paljon raskaana olevia äitejä, joitten kroppa ei bikineitä sallinut. Näytti aika...oudolta.

En tiedä mikä pullukoilla on, kun harvemmin sitä näkee kaupungilla ihmisiä, jotka ovat järkyttävästi pukeutuneita ylipainonsa takia, mutta uimaranta antaa luvan reippaasti yli 100 kg luvan laittaa bikinit päälle.

Kukin tyylillään. Jos mua häiritsee, voin laittaa silmät kiinni, mutta ettei itseä häiritse, vaikuttaa oudolta.

Vierailija
17/17 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei taas huvittanut naytella palloa, eika edes ollu raskausarpia ja kumpienkin pallojen kohdalla kiloja tuli vain 13kg.

Asun myos paikassa, missa bikinit eivat ole ehka se kaikkein sovelian asuste uima-altaalle. Kukin tyylillaan.... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan