Mitä sarjoja toivot, että ne tulisivat uusintoina?
Tuo Alf, Pieni talo preerialla, Hei, olen Susan ja Vuoristosairaala olivat suosikkejani ja olenkin tyytyväinen, että nuo tulevat taas uusintoina. Samoin kuin Frasier ja Onnenpäivät.
Mutta näitä toivon taas telkkariin:
Tie Avonleaan
The Cosby Show
Kullannuppu
Perhe on paras
Emilie (tai jotain sinne päin, tuli joskus vuonna yks ja kaks ykköseltä ja sarja kertoi 1800-1900 taitteen ranskankielisessä Kanadassa asuvasta nuoresta opettajasta, jonka nimi oli Emilie ja meni oppilaansa kanssa naimisiin ja nuo saivat liudan lapsia).
Tuuli kääntyy
Tohtori tuli kaupunkiin
Kauas pois (tai jotain sinne päin, sarja kertoi leskimiehestä, jolla oli kolme lasta ja musta kotiapulainen ja sarja sijoittui Syvään Etelään rotukiihkojen aikaan)
Erilaiset ystävät (tai sarjasta voisi edes tulla ne loputkin jaksot)
Chicagon ratsupoliisi
Nannystä voisi tulla uusintoina ne loputkin jaksot, uusinnathan jäivät nimittäin kolmoskauteen..
Drew Carrey Show
Spin City
Enkelin kosketus
Teho-osasto ekasta jaksosta alkaen
HÄLYTYS 911
Terve vaan tohtori
Kommentit (47)
että osa näistä sarjoista näkyy maikkarin maksukanavilla. Sinne ne on laittanut vanhat sarjansa esitettäviksi :)
sellaset kun Viidakko seikkailu ja Kultainen apina. tuli joskus 80 luvul.
Aika jänniä sillon,nyt varmaan ihan lällyjä.
Melroce place!! Oli niin huippu sarja! Jokunen kesä sitten tuli uusintoja, saisi tulla uudestaankin. Se on vaan NIIIN hyvä! :)
ja Lemmenlaiva! Se oli aivan huippu!
siinä oli noita joka seurasi yhtätyttöä olisiko ollut tapitha tai joku vastaava.
Paradisian... oliskohan se ollut ohjelman nimi, tuli vaan yks kaks mieleen tuo nimi
siinä oli noita joka seurasi yhtätyttöä olisiko ollut tapitha tai joku vastaava.
Paradisian... oliskohan se ollut ohjelman nimi, tuli vaan yks kaks mieleen tuo nimi
Paluu Eedeniin
Aaveita ja kummituksia (Friday The 13th: The Series)
Piru irti
Jaettu maa
Maailman ympäri 80 päivässä -piirretty
Naarassusi (She Wolf Of London)
Yön vampyyrit (Dark Shadows)
Wiseguy
ja Crime Story (joka oli ijan super hyvä!! ) tässä tunnarimusat :)
kyllä isä osaa, mummo, hynttyyt yhteen.
Mutta saahan sitä toivoa :)
kyllä isä osaa, mummo, hynttyyt yhteen.
Mutta saahan sitä toivoa :)
sarjoja BODIES, draamaa synnytysosastolle. Sarja uusittiinkin joskus, mutta jaksot tulivat sairaan myöhään eikä minulla ollut silloin tallentavaa digiboxia.
Ja Bad girls, draamaa naisvankilasta, haluaisin myös uusittavan
MTV Sarja kanavalta tulee noista mainituista: Dallas, Cosby show, Tohtori tuli kaupunkiin ja Kuuma piiri. MTV Ava kanavalta tulee Erilaiset ystävät, ja Kino kanavalta on tullut Teho-osasto alusta.
Olen 33-vuotias ja asunut koko ikäni Suomessa, mutta en ole koskaan kuullutkaan 80 % näistä sarjoista. Silti olen mielestäni katsellut töllöä ihan keskivertomäärän. olenkohan ihan omituinen tai out?
Mä haluaisin nähdä Juuret. Täällä on tosin luultavasti kaikki niin nuoria, että ette edes tiedä, mistä sarjasta puhun.
ja joitain muita rikosjuttuja - nimiä en enää muista.
Kauniit ja Rohkeat alusta asti
Kalliovuorten kingit