Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tunti sitten miten kaksi miestä meni vauvanvaunut mukanaan KuuKuu-baariin.

Vierailija
25.10.2009 |

Tuntui jotenki pahalta... näyttivät ensin olevan vaunuiltakävelyllä, mutta sitten Museokadulla menivätkin tosiaan KuuKuuhun, vaunut mukanaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvä että tekevät sen ihmisten ilmoilla. Siellähän sitten voivat ravintolatyöntekijät ja muut asiakkaat arvioida miten asiallisesti vauvaaa hoidetaan. Kyllä minua enemmän huolestuttaa ne vanhemmat jotka vetää viinaksia kotona neljän seinän sisällä lasten läsnäollessa.

Vierailija
22/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt isin ja isin kanssa saa olla mukana syomassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn uskomasta, että tuollaisia kyyliä on oikeasti olemassa.

Vierailija
24/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun homomiehet paneskelevat ja ruoskivat toisiaan homobaarissa alaosattomien miesten tarjoillessa drinkkejä kokaiinipäissään oleville asiakkaille??

Lastensuojeluilmoituksen paikka?

Vierailija
25/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota nostan mielelläni, oli lempipaikkoja aikoinaan.

Vierailija
26/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko siella siis tosiaankaan saa enaan menna enaan edes vauvan kanssa ravintolaan syomaan???

Ma olen harrastanut tata paheellista ravintolassa syomista lasten kanssa ihan siita saakka kuin lapset olivat vauvoja. Mukavaa on ollut kaikilla.

Olen joskus jopa juonut muutaman lasin viina ja lapset ovat sen nahneet. En tajunnutkaan tekevani jotain kamalan vahingollista lapsille....

Vierailija
27/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitoimeen!

Eiko siella siis tosiaankaan saa enaan menna enaan edes vauvan kanssa ravintolaan syomaan??? Ma olen harrastanut tata paheellista ravintolassa syomista lasten kanssa ihan siita saakka kuin lapset olivat vauvoja. Mukavaa on ollut kaikilla. Olen joskus jopa juonut muutaman lasin viina ja lapset ovat sen nahneet. En tajunnutkaan tekevani jotain kamalan vahingollista lapsille....

Vierailija
28/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitoimeen!

Eiko siella siis tosiaankaan saa enaan menna enaan edes vauvan kanssa ravintolaan syomaan??? Ma olen harrastanut tata paheellista ravintolassa syomista lasten kanssa ihan siita saakka kuin lapset olivat vauvoja. Mukavaa on ollut kaikilla. Olen joskus jopa juonut muutaman lasin viina ja lapset ovat sen nahneet. En tajunnutkaan tekevani jotain kamalan vahingollista lapsille....

Ilmoitin jo itse itseni, kun tajusin taman rikoksen!

Niilla on vaan taalla aika kiire kun taman takia taytyy taalla Ranskassa huostaanottaa melkein kaikki lapset.

Vierailija
29/29 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus jopa juonut muutaman lasin viina ja lapset ovat sen nahneet. En tajunnutkaan tekevani jotain kamalan vahingollista lapsille....

Ilmoitin jo itse itseni, kun tajusin taman rikoksen!

Niilla on vaan taalla aika kiire kun taman takia taytyy taalla Ranskassa huostaanottaa melkein kaikki lapset.

No joo, sori, oli ihan pakko. No hard feelings?

Mutta ihme kyyliä täällä. Ihmiset, jotka eivät edes tiedä, että KuuKuu on ihan tavallinen siisti, mutta rento ruokaravintola (joka hermillisesti kiinistyi remontin yhteydessä), joka on jo tältä ilalta suljettu, katsovat asiakseen tuomita sinne menijän. Aika outo asenne: en tiedä, mitä tapahtuu, mutta se on varmasti väärin!

Tehdäänkö kaikki yhdessä lastensuojeluilmoitus?

Lopettakaa se kyylääminen ja hankkikaa elämä. Tai jos toisten asiohin puuttuminen innostaa noin paljon, hankkikaa vaikka kummilapsi kehitysmaasta, niin saatte jotain hyvääkin aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan