Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että äiti ei muista monennella luokalla oma lapsi on?

Vierailija
25.10.2009 |

Kyse siis ala-asteikäisestä lapsesta. Äiti ei kysyttäessä ole varma, oliko se nyt kolmannella vai neljännellä. Ja ihan normaali ydinperhe kyseessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun on vaan yksi ja sekin ekalla joten kohtuu helppo muistaa, ikää sen sijaan en aina ole muistanut oikeen. omastani puhumattakaan. en myöskään kerran muistanut että missä viimeksi (2 vuotta sitten) asuttiin...

Vierailija
2/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet saavat miettiä hyvinkin pitkään ennen kuin muistavat lapsensa tai vaimonsa iän. Heille tosiaan naureskellaan lämpimästi vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äitini ei ollut osannut kertoa jonkun tutun kysyessä, millä luokalla olen. Meitä lapsia oli (ja on) kokonaista kaksi. Itselläni on myös kaksi lasta, eikä ole vaikeaa muista olennaisia asioita, kuten lasten iät tai koululuokat. Kannattaa kehittää vaikka jokin muistisääntö, jos ei muuten muista lasten asioita.

Vierailija
4/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi osoitteet ja puhelinnumerot ei mene muistiin. Vanhat osotteet ja puh.numerot muistaa kyllä.

Nyt kolmekymppisenä ei muisti pelaa kuten parikymppisenä. En muista lapsieni syntymäpäiviä tai sotuja.

En myöskään muista monella luokalla esikoinen on hän on minulle aina kuudennella luokalla. Vanhuus tulee ja vie jonnekkin.

minua pelottaa. olen niin yksin. yksin pimeässä kylmässä :(

Vierailija
5/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululuokat, iät on välillä hakusessa tosin syntymävuodet muistan.

Lapsia on 6 kohta 7

Vierailija
6/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muista perheenjäsenten syntymä- ja merkkipäiviä eikä omaa ikää ja postinumeroa aina, mutta muistaa tarkasti vuosia sitten näkemiensä elokuvien juonet ja kirjojen juonet, joita itse en muistaisi. Väitellyt tohtoriksi. Lapsena oli kuulemma hajamielinen ja sama yhä jatkuu. Voisi hyvin olla muistamatta lastensa luokkaa, jos olisivat koulussa :)

Vierailija
7/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun myyjä kysyi minulta kuinka vanha lapseni on.

vastasin että kolme.

Samassa muksu kiljaisi: Äiti mää oon jo neljä.

Nolotti hirveesti. Myyjä tietysti luuli että yritin saada lapsen ilmaiseksi kylpylään, ikäraja kun oli juuri tuo 4 v. Oikeesti olin vaan unohtanut että lapsi on jo 4v.

Enkä minäkään muista mieheni ikää, joudun aina laskemaan sen syntymävuodesta.

Vierailija
8/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta!

Vierailija
9/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa ikää, vaimonsa ikää, syntymäpäiviä, äitienpäiviä tai joulua. Heille vain naureskellaan lämpimässä hengessä.

Vierailija
10/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisi sattua mullekin jos joku äkkiä kysyisi millä luokalla muksut on. Meillä kolme lasta, kaikki alakoululaisia ja kyllä luokat ja luokka-asteet on välillä hakusessa.

Vierailija
11/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, kun pitää täyttää joku koulun paperi, lapset sanovat mulle oma-aloitteisesti luokkansa ja NIMENSÄ, ettei tarvi kysellä :) Ovat kuulleet liian monta kertaa tämän "millä luokalla sä olitkaan?" kysymyksen. Helvetti tässä elämässä on muutakin miettimistä kuin painaa kristallinkirkkaasti mieleen kaikkia detaljeita, etenkin yhtäkkisissä tilanteissa. Itse olen myös väittänyt kysyttäessä lastani vuoden vanhemmaksi ja myös vuoden nuoremmaksi mitä ovatkaan...kuin myös omaa ikääni. Jos joku tuosta järkyttyy, ja miettii, onko normaalia, niin ihan sama mulle, ainakin meillä on ihan normaalia.

Leffarepliikit, kirjojen kappaleet ja viiden vuoden takaiset keskustelut muistan sensijaan hyvin:)