Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ajassa ootte saanu gradun tehtyä?

Vierailija
25.10.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt väikkäriä 1,5 vuotta ja kohta valmis:-) Työn ohessa siis.

Vierailija
2/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida sun väikkäristä tulla kovinkaan hääppöinen... tuossa ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi osapäivätyön ja lastenhoidon ohessa

Vierailija
4/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humanisti ja olin tuolloin hoitovapaalla. Illat kirjoittelin, kun mies hoiti lasta. Arvosana Magna.

Vierailija
5/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain arvosanaksi cumun, mikä oli aivan riittävä mulle.

Vierailija
6/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun aloitin homman oikeasti (elin aihe oli selvillä jne.) meni aikaa aikalailla tasan vuosi gradun palautukseen. Vuoden aikana pidin kokonaan taukoa 3-4 kuukautta, joten oikeastaan aikaa meni 8-9 kuukautta. Mulla oli tuolloin 1,5-vuotias lapsi ja jotta sain hänet hoitoon, mun piti mennä töihin, jotta oli sitten aikaa tehdä gradua (olin vuorotöissä). Toinen lapsi syntyi, kun valmistuin.

Vierailija
7/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelin kokopäivätyön ohella

Vierailija
8/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

humanisti olen ja kotona oli pikkuinen, en mitään hirveetä kiirettä pitänyt. Laudatur kyllä tuli ja siitä olin tosi iloinen :) Vauva oli kyllä kiltti ja aikas kova nukkumaan, joten siitä oli iso apu. Tästä aikaa nyt 8 vuotta ja suunitelmissa olisi alkaa vaitöstä väsää...

Vierailija
9/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ehkä puolet melkein täysipäiväistä työtä. Valmisteluun muutama kuukausi lisää. Tuo 5 kk sisältää tutkimuksen.

Vierailija
10/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisestikin pidin taukoa tekemisestä useasti :)

Vierailija
11/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten opintojen ja työn ohessa.

Vierailija
12/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk.Arvosana 3/5 eli meikälle ihan riittävä olosuhteet huomioon ottaen!

Vierailija
13/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselytutkimuksineen muiden opintojen, harjoittelujen ja iltatöiden ohella. Perheenjäsen kuoli kesken tuon kaiken. Tuskin tarvitsee kertoa, että olin aivan puhki tuon rumban jälkeen.

Vierailija
14/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli superhuono gradunohjaus, eikä mulla suvussakaan paljon kokemusta. Joten lähdin liikkeelle siitä, että aika lailla itsenäisesti yritin selvittää mitä se gradu tarkoittaa ja minkä tyyppisiä tutkimuksia meidän alalla on edes tehty. Aiheen etsimiseen menikin sitten toista vuotta muiden opintojen ohella. Jos olisin tiennyt, niin olisin tietenkin aloittanut etsinnän jo aiemmin.

Ja sitten taas tulin valinneeksi varsin työlään aiheen, joten aineiston kasauksessa ja lajittelussa meni taas ainakin kaksi vuotta työn ohessa.

Ja kun lopulta pääsin itse hommaan, niin se ei enää edes ollut niin toivottoman tuntuista kuin nuo kaksi edellä mainittua vaiheetta. Tosin niiden puuduttamana olin jo siirtynyt työelämään, joten gradulle ei ollut aikaa niin kamalan paljon, joten vielähän siinä kirjoituspuuhassa vierähti toista vuotta.

Mutta olinpahan onnellinen, kun sain homman valmiiksi.