Käyttääkö kukaan (aikuinen) enää rukan tms. sadeasua?
Pitäis huomenna heti aamusta alkaen olla pitkään ulkona (ihmisten ilmoilla siis) ja huomasin, että sadetta luvassa ja mun sadettapitävä ulkopuku on jäänyt toiseen paikkaan. Mulla on kyllä vanha rukan keltainen sadeasu, mutta en oo sitä kyllä käyttäny ikuisuuteen. Käyttääkö kukaan enää tollasia? En mä nyt mitenkään turhamainen ole :) , mutta mua vähän nolottaa vetää tollasia "kurahousuja" jalkaa.
Kommentit (14)
Sadekelillä lapsen kanssa vähintään takki must. Joskus harvoin myös housut.
taittuivat päivälenkit säässä kuin säässä.
väri harmaana päivänä. Ja mitäs siitä mitä muut ajattelee muutenkaan.
ja se on ihan kätsy.
Päiväkodin työntekijöillä on myös sadeasuja.
Neljä alle kouluikäistä lasta ja perheemme ulkoilee vaikka sataisi kissoja ja koiria.
Minulla on vihreä sadetakki ja siniset housut.
Miehellä on sininen sadetakki mutta "kurahousuja" ei suostu jalkaansa laittamaan, ja muistaa joka kaatosateessa sanoa että ehkä hänellekin pitäisi hankkia.. :D
Erittäin kestävä ja hyvin sadetta pitävä. Olen itse kulkenut ko pvussa paljonkin, kun joutunut ajamaan pyörälläsateessa tai työntämään rattaita sateessa. Myös metsävaelluksella käyttökelpoinen asu.
Ja meillä on sentään pukeutumiskoodina tumma jakkupuku, no riisun sadevermeet ja laitan sisäkengät jalkaan...
Kenelläkään ei ole nokan naputtamista sille miten pukeudun vai pukeudunko laisinkaan.
Rukkahan on ihan ok. Kastuisitko mieluummin samettihousuissa?
Mulla on ihana punainen Rukan sadetakki, retro. Ja parempaa ei muuten ole! Ostoslistalla on myös sadehousut niin kyllä sitten kelpaa ulkoilla, eikä taatusti kastu :)
No hyvä, muutkin sitten käyttää. En vaan muista nähneeni kenelläkään, paitsi just jollain puutarha tai tietyöntekijöillä. Kai mun noi kurikset pitää sitten vetää jalkaan :)
kun pyöräilen sateessa asemalle. Maksoivat muuten yli 500 euroa. On ne kyllä vähän stylemmät ku se keltanen sadetakki, mutta vain vähän :)
Kyllä mä ainakin näillä karmeilla kurakeleillä käytän ihan kurahousuja ja takkia. Kyllä tuolla kastuu niin aikuinen kuin lapsikin samalla tavalla. Kuriksissa on myös paras tehdä pihatöitä, haravoida märkiä lehtiä ja tehdä nuoskalumitöitä.