Anoppilaan syömään, pitää syödä maha täyteen lähtiessä.
Anopin sörsseleillä ei nimittäin nälkä lähde kun ne ovat niin kauhean makuisia että niitä pystyy maistamaan vain kohteliaisuudesta lusikallisen.
Kommentit (30)
saisi edes jotenkuten syötävää. Ja toisaalta hyvä ettei se tee perunamuussia, tekis sen kumminkin rasvattomaan maitoon ja johonkin 80% margariiniin.
jos sanot että olet just syönyt niin se tyrkyttää silti pöperöitään ja kakkujaan ja tietenkin loukkaantuu jos ei ota. Rasittavaa!
Eleenähän tuo on ihan mukavaa, mutta olen juuri saanut pudotettua 25kg ja alan olla omissa mitoissani, katson tarkkaan mitä syön ja kuinka paljon. Vituttaa sitten tuo kun on lautanen täynnä ruokaa ja sen jälkeen puolikas kakku odottamassa...
Lenkkeile sitten loppupäivä niitä kaloreita pois...
Kahvit ja kakkua tai jäätelöä saa useimmiten. Jos ollaan nälkäisiä mennessämme, niin viedään ruoat mukanamme tai mies kokkaa koko porukalle.
Ei ole tullut mieleenkään arvostella anoppia tämän takia. Kukin tavallaan, eivät kaikki ole ruoanlaitossa hyviä. Hän on muulla tavoin hyvä anoppi.
Joulunakin on kalaa itse maustettuna 7 sorttia, onneksi en kala-allergisena joudu niitä pakosta maistelemaan.
Voiskohan anoppi alkaa harrastamaan vaikka sudokua tai sanaristikoita ruuanlaiton sijasta.
Ei hyvä niin eikä näin! Olisin onnellinen jos joskus pääsisi anopille syömään. Saakeli mitä kiittämätöntä sakkia!
Ei hyvä niin eikä näin! Olisin onnellinen jos joskus pääsisi anopille syömään. Saakeli mitä kiittämätöntä sakkia!
Nim. Viimeeksi nahnyt anoppia vuonna 2004
kutsuu usein syömään.Ruoka on yleensä joko hirveää tai sellaista,mitä en voi syödä.Mulla on sellainen "sairaus" etten saisi syödä rasvaista,suolaista liian maustettua jne. välteltävää on paljon.En niihin ruokiin kuole,mutta olo tulee hirveäksi...jopa päiviksi,saatan myös oksennella.Sellaista terveellistä perusruokaa voi ihan normaalisti syödä,joskin pieniä annoksia.Sitähän tämä muija ei suostu ymmärtämään.Siellä ne paistaa kaiken voissa ja kaataa suolaa perään.Yhtäkään kasvista ei missään näy!!!Mulla tulee paha olo jo siitä rasvan hajusta:( Ennen kävin siellä ja olin yleensä sitten syömättä.Nyt en käy enää ollenkaan.En jaksa päälle vielä kuunnella niitä pilkkaavaan äänensävyyn lausuttuja kommentteja kuinka: "sinä se nyt tykäät syödä NIIN terveellisesti".Ikäkään ei mielestäni selitä tälläistä ruokakulttuuria!Oma isoäitinikään ei tee tälläistä skeidaa!
Kaikilla ei ole anoppia joka laittaisi ruokaa tai välimatka on liian pitkä.
Ei sinun ole sinne mentävä "ole kipeä" pistä mies ja lapset mummolle . Nauti sit vaan omasta olostasi.
Nimimerkki: Anoppi jonka luona syödään hyvää ruokaa joka sunnuntai.
Joskus harvoin kokeilee jotain uutta ja se ei onnistu, mutta pääsääntöisesti hyvää ruokaa ja mut ruokavammaisenkin anoppi ottaa aina huomioon.
Aika harvoin anoppi meitä enää nykyään kutsuu syömään, kun miehen veli perheineen tunkee anopille syömään pyytämättä joka viikonloppu. Me ei koskaan mennä pyytämättä eikä koskaan itse soiteta, et voidaanko tulla.
Mutta kiitollisina mennään aina kun kutsutaan.
tarjoaa pakkasesta jotain vanhentunutta kääretorttua