Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palautin dildon

Vierailija
25.10.2009 |

Eli laitoin ellokselta tilauskeen dildon ja toimitusaika siinä oli sellaset 4 viikkoa. No lopultakin tämä tuli minulla ja hain sen vielä yhestä kaupasta (jossa siis toimi tämä matkahuolto). Dildo oli pakattu tiiviiseen muovi/pahvipakettiin ja sitten laitettu pelkkään muovipussiin. Siinä sitten kassajonossa seisoin ja jännityksellä ootin vuoroani ja miespuolinen kassahenkilö haki sitten tämän paketin ja sydän tykyttäen otin paketin vastaan ja aika varmana tämä kassakin näki koneelta mitä paketti sisälsi. Posket aavistuksen puntotaen lähin pois kaupasta ja päätin etten IKINÄ enää tilaa mitään tällasta postimyynnistä!!

No kaikki ei loppunutkaan siihen kun autossa raoitn pussia kovalla kiinnostuksella et millanen pömpeli sieltä nyt sitten tuli-no huomasin paketin olevan rikki,pari viiltoa siinä ja tarkemmin katottuna dildokin oli murtunut.Siinä sitten ajelin kotiin ja maksoin paketista vain takin minkä siis olin tilannut samalla tilauksella mut sen he toimittivat jo viikko tilauksen jälkeen.

Mietni että miten hitsissä saan sen dildon palautettua niin ettei mulla taas tarvi hävetä sielä kassajonossa.Kääräsin sen ympärille muropaketista pahvin ja kävelin lähimpään postiin.POstitäti puristeli ja pyöritteli pakettia (mitä hitsiä!??) ja sanoi että se pitäisi viiätakas sinne kauppaan mistä oon sen hakenutkin.Taas siinä posket muutaman asteen punasempana otin paketin ja lähin sinne kauppaan. Sama jätkä sielä kassalla ja taas minä änkytän että palautan tämän ja lähen sydän tykyttäen pois.

Muutaman viikon päästä oli tililläni suoritus ellokselta: hyvitys palautetusta tuotteesta 43e vaikka itse dildo oli 19.90e ja jonka olin jo vähentänyt laskusta.Oliko tämä siis hyvitys vai mitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellos hyvittää hyvät summat palautetuista tuotteista. itsekin sain tuntuvan hyvityksen kun palautin väärän kokoisen takin. summaa en nyt muista.

Vierailija
2/2 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sen arvoistakin, paljon olit joutunut kärsimään tuon takia, monella tapaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla