Rokotetta vastustavat hoitsut -> vastenmielistä touhua
Kun lukee tuota ketjua missä hoitsut puolustelevat päätöstään olla ottamatta rokote, tulee kyllä tosi vastenmielinen fiilis. Noinko sivistymätöntä ja vouhotuksiin mukaa lähtevää ja ilkeämielistä porukkaa on meidän terveydenhuollon järjestelmä täynnä :(
Kommentit (16)
Olen itse hoitaja ja otan rokotuken maanantaina, kun on vuoroni se ottaa. Ihan hävettää kuinka typeria kollegoja mulla on: tarkoitan niitä, jotka perustavat käsityksensä rokotteesta mieluummin propaganda-sivustojen aineistoon, kuin viranomaisten jakamaan tietoon ja suosituksiin.
t. th
Eiköhän aikuiset ihmiset saa päätöksensä tehdä ihan itse.
Ja heidän päätöksistään voi olla montaa mieltä!
nyt alkoi ammattinimikkeitä sadella ;)
enkä mä
t kätilö
En haluaisi tuollaista vastuutonta kätilöä auttamaan mun lasta maailmaan!
Vähän tulee natsi-saksa mieleen, pitäähän se syyllinen jostain omaan pahaan oloon löytää ja kiukulle osoite löytää.
Täällä av:lla se on joillekin häiriintyneille hoitajat.
Ja tiedoksi, en ole itse hoitaja.
Vähän tulee natsi-saksa mieleen, pitäähän se syyllinen jostain omaan pahaan oloon löytää ja kiukulle osoite löytää.
Täällä av:lla se on joillekin häiriintyneille hoitajat.
Ja tiedoksi, en ole itse hoitaja.
Väärin: vain rokotusta vastustavat hoitsut ovan kiukkuni kohteena. Syy: saisivat rokotteen ensimmäisten joukossa mutta kun EI KELPAA!
helppohan se on tosiaan syyllistää meidät etulinjassa olevat. Ei ole kyllä kivaa, kun tiistaina pitäisi marssia roketettavaksi ja en todella tiedä mitä teen. Etenkin, kun suurin osa oman osastoni lääkäreistä on rokotusta vastaan. Todennäköisesti en minäkään ota!
oikeastaan toisin kolme lastani jonoon.
Et jos sh kieltäytyvät, niin täällä on viiden hengen perhe joka olisi tulossa, lapset ensin.
Kiukun kohteena on ap:n kanssa toista mieltä olevat.
Huoh. Tässä maassa kun ei saa olla kuin yksi mielipide, vaikka totuutta ei ole kellään.
Paitsi ap:llä, jolla on oikeassa olemisen armolahja!
Kiukun kohteena on ap:n kanssa toista mieltä olevat.
Huoh. Tässä maassa kun ei saa olla kuin yksi mielipide, vaikka totuutta ei ole kellään.
Paitsi ap:llä, jolla on oikeassa olemisen armolahja!
Mulla on oikeus mielipiteeseeni, siihen vaikuttaa se, että mulla on astman ja keuhkot ihan tukossa. Ja jumalauta mä jonotan tollaisten urpojen perässä, joille rokotus tarjolla, mutta EI KELPAA!
otan rokotteen heti kun saan
t:toinen kätilö
Mua ottaa ihan sikana päähän, että jollekin on rokotus tarjolla ensimmäisten joukossa ja ei jumalauta kelpaa!
Ettekö te hoitsut tajua, että te ette ole mitään koekaniineja vain YKKÖSRYHMÄÄ, tärkeitä! Teille olisi rokotus tarjolla ENSIMMÄISENÄ. Teitä pidetään TÄRKEINÄ! Mulla on astma ja keuhkot ihan tukossa ja mä saan odotella vuoroani kun te sisarhentovalkoiset JÄTÄTTE oman vuoronne käyttämättä! Miettikää vähän!!!!!