Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinä tajusit, että täällä provoillaan?

Vierailija
24.10.2009 |

Siis ihan urakalla. Mulle aukeni se vasta tänään. (Häpeä tunnustaa, olen palstaillut jo - vuosia. Kyllä.) Ihana herääminen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oisko jotain esimerkkiketjua kertoa vaikka?

Vierailija
2/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen niitti oli se mattojentamppaus juttu..

onko muita jotka muistaa nuo legendaariset ketjut? Voitais kasata muitakin tähän jos löytyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen välillä tajunnut senkin, että moni kirjoittaa ihan oikeata asiaa ja haluaa apua,tukea, purkaa tuntojaan, kokemuksia ym.ym.ym.

Vierailija
4/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoripläjäyksiä. Kyllähän ne nyt tajusi tietysti! (Vai tajusiko?) Tarkoitan näitä "tosissaan" tehtyjä aloituksia, joihin tulee tiukkapipovastauksia tuhkunaan. Tai toisinpäin! Mutta ois kyllä hauska muistella noita legendaarisiakin! =) Pistäkää tähän linkkejä!

t. ap

Vierailija
5/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä oli ihan ok, kun mies pahoinpiteli ja komenteli.

Vierailija
6/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Mutta olen välillä tajunnut senkin, että moni kirjoittaa ihan oikeata asiaa ja haluaa apua,tukea, purkaa tuntojaan, kokemuksia ym.ym.ym.

Vierailija
7/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoripläjäyksiä. Kyllähän ne nyt tajusi tietysti! (Vai tajusiko?) Tarkoitan näitä "tosissaan" tehtyjä aloituksia, joihin tulee tiukkapipovastauksia tuhkunaan. Tai toisinpäin! Mutta ois kyllä hauska muistella noita legendaarisiakin! =) Pistäkää tähän linkkejä!

t. ap

ja oli ihan hiilenä kun täti kaupassa oli sanonut ettei sellaisia ole?

Vierailija
8/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joku todella läski nainen selitti miten hän kävelee 10km tunnissa. Kun sitä hiukan epäiltiin, hän vaan totesi, että on niin vetävä askel. Sitä olen monesti myöhemminkin hihitellyt, muistaako kukaan?

Vierailija
9/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syyllistyn siihen kyllä itsekin:)

Vierailija
10/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joku opettaa etupeppua lapselleen ja kuinka erään mies petti sitä suksivarastossa ja kun lisäsin sinn emuutaman provon aölkuperäisen lisäksi ja ihmiset innoissaaan tivasi väliaikatietoja...