Milloin sinä tajusit, että täällä provoillaan?
Siis ihan urakalla. Mulle aukeni se vasta tänään. (Häpeä tunnustaa, olen palstaillut jo - vuosia. Kyllä.) Ihana herääminen!
Kommentit (11)
viimeinen niitti oli se mattojentamppaus juttu..
onko muita jotka muistaa nuo legendaariset ketjut? Voitais kasata muitakin tähän jos löytyy..
Mutta olen välillä tajunnut senkin, että moni kirjoittaa ihan oikeata asiaa ja haluaa apua,tukea, purkaa tuntojaan, kokemuksia ym.ym.ym.
huumoripläjäyksiä. Kyllähän ne nyt tajusi tietysti! (Vai tajusiko?) Tarkoitan näitä "tosissaan" tehtyjä aloituksia, joihin tulee tiukkapipovastauksia tuhkunaan. Tai toisinpäin! Mutta ois kyllä hauska muistella noita legendaarisiakin! =) Pistäkää tähän linkkejä!
t. ap
t. ap
Mutta olen välillä tajunnut senkin, että moni kirjoittaa ihan oikeata asiaa ja haluaa apua,tukea, purkaa tuntojaan, kokemuksia ym.ym.ym.
huumoripläjäyksiä. Kyllähän ne nyt tajusi tietysti! (Vai tajusiko?) Tarkoitan näitä "tosissaan" tehtyjä aloituksia, joihin tulee tiukkapipovastauksia tuhkunaan. Tai toisinpäin! Mutta ois kyllä hauska muistella noita legendaarisiakin! =) Pistäkää tähän linkkejä!
t. ap
ja oli ihan hiilenä kun täti kaupassa oli sanonut ettei sellaisia ole?
jossa joku todella läski nainen selitti miten hän kävelee 10km tunnissa. Kun sitä hiukan epäiltiin, hän vaan totesi, että on niin vetävä askel. Sitä olen monesti myöhemminkin hihitellyt, muistaako kukaan?
kuinka joku opettaa etupeppua lapselleen ja kuinka erään mies petti sitä suksivarastossa ja kun lisäsin sinn emuutaman provon aölkuperäisen lisäksi ja ihmiset innoissaaan tivasi väliaikatietoja...
Mut oisko jotain esimerkkiketjua kertoa vaikka?