kuka laittaisi pk-seudulla korvikset vauvalle?
Kommentit (37)
jos sulla kerran on noin kova tarve koristella sun lasta. Tai hanki joku käsityöharrastus, jossa voit värkätä hauskan värisillä ja kimaltelevilla asioilla. Mut anna sun lapsen kasvaa rauhassa, ja odota että hän itse haluaa korvikset.
Niin, juuri te!
Vauvalle korvikset, en voisi keksiä mitään karmeampaa sivistymättömyyden merkkiä.
Hyi hitto teitä!
(Pyydän anteeksi vihaista kielenkäyttöäni, olen affektissa, en mahda sille mitään.)
junttiperheen merkki. Kerrankin sorrun käyttämään tätä täällä paljon viljeltyä termiä: WT!
Puistoissa olen seurannut ja nyt päiväkodilla, ja yhdelläkään tasapainoisen perheen lapsella ei ole korviksia. Niitä löytyy ainoastaan noissa slummitaloissa asuvilta lapsilta ja sielläkin lähinnä nämä 20v., ketjutupakoivien, plösähtäneiden teiniäitien lapsilta.
"voihan se ola isäkin joka haluaa korvikset"
Laittakoot isä sitten itselleen, mutta jättäkööt laittamatta pienelle lapselle.
laitettiin ne 3v synttärilahjaksi, koska hän itse halusi.
Ilmeisesti olemme halveksuttava wt- perhe... ikää on jo liki 40, tupakoin juu, en tosin ketjussa, en myöskään asu slummitalossa, enkä myöskään ole plösähtänyt päin vastoin olen juuri löytänyt treenaamisen elämääni.
Työssä käyn eduskuntatalolla.
Vai oletko siellä työpaikkaruokalassa töissä?
Vai käytätkö ehkä jopa kopiokonetta?
jos se nyt tähän asiaan jotenkin liittyy
enkä koe että olemme "juntti-perhe".
kukin tyylillään. ehkäpä siinä on perää että me suomalaiset naiset olemme niin vaatimattomia ja "koruttomia" verrattuna ulkolaisiin. suuressa osassa maailmaa korvikset on ihan normi juttu. suomalaiset pukeutuukin niin vaatimattomasti, marimekon raitapaidat-tyyliin, kun muualla maailmassa vaatteetkin on paljon kauniimpia.
slummilähiössä, mies on ulkomaalainen, olemme köyhiä ja keittelemme kaalinpäistä ruokaa.
ei meidän lapsilla ole korviksia.
ei nämä asiat käy käsi kädessä.
Mä meinaan aina tipahtaa tossa vaiheessa kun joku ehdottaa boikotointia.
Ja kaikkea tekin uskotte... voi että!
mutta se on siinä tiimarin kupeessa.
joissa julistetaan: "äitini ei välitä minun terveydestäni".
Lapseni päiväkodissa 3-vuotiaalta repesi korvalehti kun korvakoru jäi liukumäessä kiinni toisen lapsen vaatteeseen.
Vauvalle aiheutetaan kipua ja epämukavuutta vain ja ainoastaan äidin tarpeiden vuoksi.
Vauvalle aiheutetaan kipua ja epämukavuutta vain ja ainoastaan äidin tarpeiden vuoksi.
laitetaan kuukautisten alkamisen kunniaksi? Ihan hauska rituaali, jos totta.
Epäilen vain, että joku keksi asian tähän ketjuun siksi, että vasta sitten olisi sopivaa laittaa korvikset?