kumpi teistä on turvattomampi kulkuneuvo,lähijuna vai metro?
Kommentit (14)
Niissä liikkuu enemmän kaikenlaisia aineidenkäyttäjiä. Raskaana olevaa kaveriani meinasi joku pilvipää iskeä metrossa takaapäin pesäpallomailalla.
Itseasiassa voittaisin teidät kaikki tappelussa. Jos tulisitte jonossa mua vastaan. oon itsepuolustaja. Metro tai juna antaa tulla niin lätty lätisee...
koska siellä ei voi vaihtaa vaunua, junassa voi lähteä heti pois hörhöjen näköpiiristä halutessaan. Lisäksi metrossa on ollut epäilyttävämpää porukkaa kuin paikallisjunassa, jota olen eniten käyttänyt (M). Ja metroasemillakin hengaa ihme porukkaa, juna-asemilla ei niin paljoa (poikkeuksena keskusta ja ehkä Pasila).
Hampun pössyttelijät harvemmin on kovin agressiivisia...
Niissä liikkuu enemmän kaikenlaisia aineidenkäyttäjiä. Raskaana olevaa kaveriani meinasi joku pilvipää iskeä metrossa takaapäin pesäpallomailalla.
hampun pössyttelijä saattaa olla vainoharhoissaan yhtä agressiivinen kuin piripää. Vainoharhat ovat pösssyttelijöiden pelottavimmat oireet. Silloin moni on saanut turpaansa syyttä :(
kaksi konnaria joka rungossa ja vartijat kiertää junissa.
kaksi konnaria joka rungossa ja vartijat kiertää junissa.
Metroon vartijat tulevat nopeammin eli siinä mielessä se on paljon turvallisempi.
metro pysähtyy parin minuutin välein asemille. pääsee äkkiä livahtamaan karkuun.
Olen molemmilla matkustanut vuosia.
Metrossa voi liikkua nistejä ym. siinä missä junassakin, mutta metrossa pääsee alle minuutissa ulos vaunusta (pysähdykset nopeimmillaan), siinä missä junalla kestää kauemmin.
muita ihmisiä, joilta saa apua jos sitä tarvitsee. Näin pienessä kaupungissa metroasemat todella lähekkäin, joten pois pääsee. Ja vaikka pitäisi asemien välillä evakuoida juna, niin asemalle ei ole pitkä matka.
Onnetomuuksia ei satu kuin satunnaisesti kummassakaan.
Auto on turvattomin.
ei mua pelota kummassakaan, mutta jos pitäisi valita jompikumpi niin just lähijuna. Konnarihan ei paljoa auta jos on toisessa vaunuyksikössä. Metroissa on öisin vartijat ja asemat parin minsan välein.