Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisko olla kaksoset masussa?

24.10.2009 |

onko erilaiset raskausoireet tms. kaksosia odotellessa?, olen 25+6vk:lla ja kohdunpohjan korkeus on alusta asti ollut käyrän ylärajassa, raskausoireet ovat olleet aivan hirveän voimakkaat, alussa saatoin koko päivän olla sängyssä pahoinvoinnin takia, ja se loppui vasta puolen välin jälkeen, jolloin närästys astu kuvioihin ja sen takia olen ollut todella huonovointinen välillä, jopa oksentanutkin, väsymys on runsas, ja maha on isompi kun monella tuttavallani näillä viikoilla jotka odottavat...ja tuntuu välillä ,masussa että joka puolella on potkuja samaan aikaan...viikolla 11+1 kävimme alkuraskauden ultrassa ja siellä näkyi yksi möykky, mutta voinko silti odottaakkin kahta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 11+1 niskapoimu ultra? luultavasti kaksi oisi näkynyt. eikö sulla ollut rakenneultraa ollenkaan?

mulla ollu aina yksi mahassa, vaikka samanmoinen oli mun toinen raskaus-sieltä vaan synty yksi vauva, joka oli mun isompi kuin mun kaverin kaksoset yhteensä ja jolla oli yhtä iso istukka kuin kaksosillakin.. :D

Vierailija
2/2 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksoset olisivat tulossa jos ultrassa näkyi vain yksi. Ja kyllä ainakin meillä nt-ultrassa tyyppi oli jo ihan ihmisen mallinen eikä mikään möykky... Hyvin pystyivät erottamaan raajat ja istukan sijainnin, niin että luulisi että olisi näkynyt jos tulossa olisi kaksoset. Sydänääniä kuunnellessakin varmaan olisi voinut kuulua kahdet. Ehkä. En tiedä.

Meidän kuopus oli niin vilkas masussa että tuntui tosiaan että töytäisyjä tuli yhtäaikaa joka suunnasta. Mutta onhan sillä vauvalla neljä raajaakin :)

Jos nyt kuitenkin on tulossa kaksi, niin tsemppiä loppuraskauteen ja vauva-arkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla