Osaisiko kukaan selittää, että miksi kaveri ei pidä yhteyttä?
Sai helmikuussa toisen lapsensa josta mulle ilmotti tekstiviestillä ja mä laitoin viestin takasin missä onnittelin. Tämän jälkeen kaverista ei ole mitään kuulunutkaan. Mä yritin pari kertaa soittaa, mutta ei vastannut kuten ei pariin tekstiviestiinkään. Missähän mä tein väärin? Vähän ennen synnytystä nähtiin viimeksi, kun kävi meillä ja kaikki meni ns normaalisti. Mä näin kaverin miehen baarissa pian sen jälkeen kun heidän toinen lapsi oli syntynyt ja tämä mies kirjaimellisesti juoksi karkuun, kun huomasi mut. Mä en oikeasti ymmärrä, että mistä on kyse. Osaisko joku valasta mua? Itse olen miettinyt, että jos heillä on jotenkin vaikeaa tai ovatko eronneet tms. Muuta järkevää selitystä en keksi.
En mä ole niiden muutaman tekstiviestini jälkeen edes yrittänyt tavoittaa tätä kaveria.
Mun eka ajatus on se, että ystävälläsi on huolia elämässään eikä jaksa sen takia pitää yhteyttä. Se ei silti tarkoita, että haluaisi katkaista välit.
Minulla on ollut kaksi tällaista vaihetta elämässäni, kumpaankin liittyi suuri suru omassa perheessäni. Suremiselta ei kyennyt itse ottamaan aktiivisesti yhteyttä muihin, vaan toivoi vain että ystävien sinnikkyys ei loppuisi.