Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä voi tietää että virtsatietulehdus ei ole mennyt munuaisiin?

Vierailija
24.10.2009 |

Mulla on nyt rv 30+1 ja kävin eilen vapaapäivänä duunin lekurissa valittamassa kun nuha on kestänyt jo 3 viikkoa. otettiin tulehdusarvot ja ne oli 14. tehtiin virtsakoekkkin ja sieltä löytyi niin proteiiniä kuin punasoluja. Enemmän kuulemma punasoluja kuin valkosoluja. sain nyt antibiootti kuurin poskiontelontulehdukseen ja virtsatietulehdukseen. Lääkäri sanoi että pitää soittaa neuvolaan ja mennä antamaan jokin kontrolli näyte.. en kuitenkaan saanut eilen neuvolasta ketään kiinni ja nyt olen lukenut netistä ties mistä munuaisaltaan tulehduksista joka tarvitsee sairaalahoitoa yms... mua pelottaa et mitä nyt sit pitäis tehä. Mulla on ollut päänsärkyä ja ristiselänsärkyä. Nyt tuntuu kyllä 2 antibiootti tabletin jälkeen että tuonne virtsateihin ei enää satu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman ab-lääkkeen jälkeen oireet usein helpottavat kuten sinullakin on jo käynyt. Jos tulehdus olisi munuasaltaissa niin olisit kyllä todella kipeä, kuumettakin olisi todennäköisesti. Tulehdusarvosikin olisivat enemmän koholla. Tuo kontrolli näyte otetaan yleensä muutama päivä kuurin loputtua. Olet raskaana joten kaikenmaailman selän kolotukset ovat noilla viikoilla muutenkin yleisiä.

Vierailija
2/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan vainoharhaiseksi kun lukee netistä esim. noista oireettomista virtsatietulehduksista jotka on edenneet munuaisiin. Eilen mulla oli lämpöä 37,2. Miksiköhän tuolla virtsassa oli myös proteiinit nousseet.. nostaako virtsatietulehdus ne aina? t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka ennen otettua koetta alapesu on puutteellisesti tehty tai jos valkovuotoa on runsaasti. Sanoisin, että munuaisaltaantulehdus oireilee kyllä kuumeella tai tulehdusarvosi olisi olleet jo enemmän koholla. Päänsärky saattaa liittyä tuohon flunssaasi. Kontrolli näyte pissasta otetaan sitten kun kaikki antibioottikuurit ovat loppuneet.

Älä loukkaannu kun kysyn että odotatko ensimmäistäsi? Älä käy netissä lukemassa diagnooseja se vain hermostuttaa. Ota maanantaina yhteyttä neuvolaasi.

Hyvää odotusta sinulle.

Vierailija
4/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmastikin olisit kipeämpi jos tulehdus olisi noussut munuaisiin. Munuaistulehduksessa kipu on todella kovaa munuisen/munuaisten seudulla-> selän alueella (jokaisella vähän yksilöllinen se kipukohta),ainakin minulla oli.

Ja tulehdus arvot nousivat korkeiksi nopeasti,samoin kun kuume oli melkein 39´C. Eikä tbl lääkekuuri auttanut,vaan paheni vain koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi