Kaverini kanssa ollaan asiasta nyt ihan eri mieltä
Kaverini lapset olivat jokin aika sitten meillä käymässä, koska ovat samanikäisiä kuin omat lapseni. Ala-asteen yläluokilla olevat pojat asettuivat jossain vaiheessa telkkarin eteen, räpsivät kanavia ja katsoivat vähän mitä sattui tulemaan. Ilmoitin hyvissä ajoin, että tv:stä tulee ohjelma, jota olen odottanut ja jonka aion katsoa. Sanoin vielä, että jos tv:stä tulee jotakin minkä ehdottomasti haluavat katsoa, kannattaa mennä kotiin se katsomaan. Kun ohjelman aika tuli, menin sitten ja vaihdoin kyseisen kanavan. Nyt on sitten sekä äiti ja lapset järkyttyneitä ja aivan ihmeissään, koska en kunnioita lapsia, vaan asetan heidät alempiarvoiseksi kuin aikuiset ja kohtelen ihan miten sattuu.
Kommentit (5)
Ja olen usein eri mieltä kavereideni kanssa asioista. Mulle on aivan sama mitä kaverini ajattelevat esim. mun lasten kasvatuksesta, kun tiedän toimivani oikein.
Parilla kaverillani on mun mielestä aika suurpiirteistä touhua ja itse olen tarkempi monessa asiassa ja kaverini pitävät mua tiukkapipona. Mutta meidän perheelle mun tyyli on hyvä ja kaverit voi olla mitä mieltä vaan.
ja koska lapset olivat siinä ensin, tein heidän mielestään väärin kun omavaltaisesti vaihdoin kanavaa. ap
Kysehän oliap:n telkusa, ei mistään yhteistöllöstä ja varsinkin koska ap oli jo eukätenilmoittanut että aikoo katsoa tietyn ohjelman niin olisihan se ollut TÖRKEÄÄ näiltä vierailta jättää tuo täysin huomiotta.
mitä asioiden päätösvaltaan tulee. eli ap teki aivan oikein. Ja sanoihan hän vielä, että voivat mennä kotiin katsomaan mitä haluaat. Kyllä minä määrään minun kotonani, mitä tv:stä katsotaan, ei todellakaan naapurin tai kaverin lapset! Huonosti kasvatettuja ovat nuo kaverisi lapset.