Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sainkutsun ysäripippaloihin. Mitä keksisin päälle?

Vierailija
23.10.2009 |

Vaatetus pitäisi olla sen aikainen mutta onneksi ei pakollinen mutta suurin osa laittamassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin ravintolassa maihareita, leveälahkeisia farkkuja joiden vyötärö oli kuitenkin suht korkealla, siihen aikaan luulin että 501:sen vyötärö oli matala:) Ai niin silloin ykkösfarkkumerkki oli Big Star jos oikein muistan, vyötärö oli matalampi kuin Leviksissä mutta silti korkea verrattuna nykypäivään! Yläosaan aikuisten body (tuskin löydät sellaisia enää mistään) mieluiten pitsinen ja sen päälle liivi, joko lyhyt tai pitkä. Siis yök!! Ja lahkeet piti tosiaan kääntää ehdottomasti sisäänpäin tai oli juntti. Myös silkkiset kauluspaidat oli muotia, ja niiden kanssa tietenkin liivi. Liivi oli siis hyvin tärkeä:)

Vierailija
22/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja purkkareiden nauhoihin piti tehdä sellaset "kierrepampulat". Muistaakseni mulla oli jotain itse tehtyjä rannekorujakin, oisko ollu pirtanauhaa tai jotain??

Pikkureput tosiaan oli suosiossa, tai sitten sellanen perustylsä musta tai ruskea olkalaukku.

Hei sinä, joka pidät jakkua raflassa vieläkin. Ei hätää, sillä ysärit tulee muotiin noin viiden vuoden päästä, ihan taattua kamaa. ; ) Olet siis vain muodin edelläkävijä! Jatkat vaan pikkurepun ympärillä tanssimista, sinä trendsetteri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos ne on vyötäröstä ihan liian leveät ja joudut kuromaan ne kiinni leveällä nahkavyöllä.

JOku hirveä inkakuosinen kauluspaita kaveriksi ja se pikkureppu tietysti. Eiköhän kirpparilta löydy noita. Silkkipaitakin toimii. Etutukan tupeerausta ei saa unohtaa.

Vierailija
24/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ISO huppari, karmeat, superlöysät farkut ja lenkkarit nauhat auki.

Meidän koulussa oli selkeä ryhmäjako hoppareihin ja grungeihin. Itse olin umpirakastunut lukion kolmasluokkalaiseen kitarasankariin vuonna -91, joten ruutupaita ja musta liivi j kuluneet levikset antoivat minulle katu-uskottavuutta. Ja puaninen malluaski liivin taskussa, selkeästi näkyvillä.

Vierailija
25/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hottia oli tehdä se niiden vyölenkkien alapuolelta:) ja kireelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi