Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! Mitä terveyssiteeksi? Luovuutta kehiin, please!

Vierailija
22.10.2009 |

Vaihdoin illalla siteen ja äsken piti laittamani uusi, niin tajusin jättäneeni paketin kaupan kassalle. Mitä laitan siteeksi? En voi kiskallekaan ostoksille lähteä, kun lapset luonnollisesti nukkuu ja mies tulee vasta aamupäivällä kotiin.

Side pitäisi kehittää yöksi ja aamuksi siihen asti, että saan vietyä lapset hoitoon ja pääsen työpaikalle kaupan kautta. Vuoto on tosi runsasta, ensimmäsiä kierron vuotopäiviä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha käsipyyhe

Vierailija
2/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillasi vaippoja - leikkaa jonkinlainen pläjäys sellaisesta. Entäs joku kauhtuneempi (tumma, pliis) froteepyyhe? Jos sen taittelis ja sisälle laittais vielä muovipussin, ettei mene heti läpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitat vaikka hameen päälle aamulla nii ei näy eikä kuulu!

Vierailija
4/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lasten unia häiritse.

Vierailija
5/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pikkareihin pötkö vaippaharsosta!

Vierailija
6/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jätä lapsia yksin nukkumaan jä lähde ajamaan lähimmälle auki olevalle huoltsikalle yli 30min edestakaista matkaa!

Vierailija
7/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun välillä yösiteenä muutenkin käyttämään vauvavaippaa, että imukyky riittää. Ne on onneksi ohuita nykyään. Vedä joku tunika päälle, jos tuntuu, että näkyy läpi.

Oletko muuten penkonut kaikki laukut ja takintaskut jo? Minä aina jemmaan siteitä joka paikkaan, että on varmasti mukana.

Ja jatkossa: hommaa muutama kestoside. Tosi käteviä tiputtelupäiviin niin ei tarvi hautoa turhaan muoveissa.

Jos ei muu auta, taittele yöksi pieni kasvopyyhe.

Vierailija
8/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskelle yötä. Laita sänkyyn joku suoja.

Onko muovitettua froteeta? Leikkaa siitä alushousuihin kosteusuoja, ja sen päälle sitten imukerroksia.

Vierailija
9/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasan alimmaiseksi muovipussia tms, niin ei vuoda läpi. Jos laitat tämän paketin keskelle lahjetta, voit kiinnittää siteen paikoilleen solmimalla loput lahkeista ympärillesi.

Vierailija
10/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yöksi kannattaa ehkä laittaa pieni pyyhe.

Vierailija
11/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää vanua kun on aika hankala saada aikanaan ulos... Toki jos jonkun puuvillasukan saat sisääsi sujautettua, aina parempi.

Vierailija
12/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi on oikeasti tosi hyvä keksintö. Se on aina kotona käyttövalmiina. Minullakin on tosi runsaat kuukautiset välillä, mutta kuppi riittää useamman tunnin. Olen nyt 3 kiertoa käyttänyt.

Ensin en ollut kiinnostunut kun se vaikutti hieman omituiselta keksinnöltä, mutta kun kuulin siitä niin paljon kehuja tutuilta ja siskolta, uskalsin kokeilla. Olisi vain kannattanut kokeilla jo aikaisemmin! Lisäksi käytän kestositeitä, ne ovat myös tosi hyviä ja hengittäviä.

Vierailija
13/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen irrottanut sitä vekotinta kerran itkua vääntäen ja siihen jäi kokeiluni!

kuukuppi on oikeasti tosi hyvä keksintö. Se on aina kotona käyttövalmiina. Minullakin on tosi runsaat kuukautiset välillä, mutta kuppi riittää useamman tunnin. Olen nyt 3 kiertoa käyttänyt. Ensin en ollut kiinnostunut kun se vaikutti hieman omituiselta keksinnöltä, mutta kun kuulin siitä niin paljon kehuja tutuilta ja siskolta, uskalsin kokeilla. Olisi vain kannattanut kokeilla jo aikaisemmin! Lisäksi käytän kestositeitä, ne ovat myös tosi hyviä ja hengittäviä.

Vierailija
14/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuojaa, tamponia tms?

Itse varmaan taittelisin harsoliinasta/froteepyyhkeen palasesta paksun taitoksen housuihin ja vielä sänkyyn joku suoja, ettei patja tahriinnu. Ja kunnon housut jalkaan, että viritys pysyy paikoillaan. Mulla on ikivanhat pyöräilyshortsit, ne kävisi tällaiseen loístavasti.

Vierailija
15/19 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin itse vauvalle ostettuja uusia harsoja omaan jälkivuotooni. Hyvin toimivat eivätkä kutittaneet kuten kaupan siteet.

Vierailija
16/19 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi on oikeasti tosi hyvä keksintö.

Sitä pitää puristaa pohjasta, niin alipaine lähtee ja se tulee ihan nätisti! Harmi kun luovutit. Ei se ole niin vaikeaa.

Vierailija
17/19 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi on oikeasti tosi hyvä keksintö.

Sitä pitää puristaa pohjasta, niin alipaine lähtee ja se tulee ihan nätisti! Harmi kun luovutit. Ei se ole niin vaikeaa.

Ei olekaan. Kuukuppi on aivan mahtava keksintö, aina on siteet valmiina. Ja loppu on veriset siteet aamulla, yöks. Nyt vaan kuppi tyhjäksi ja takaisin. Ihanaa, kun menkkoja ei enää tarvi ees miettiä.

terv kuukupin onnellinen käyttäjä kohta vuoden.

Vierailija
18/19 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele äkkiä käsin itsellesi side, esim vauvan sideharsosta ja froteepyyhkeestä?

Etkö voi soittaa kellekään, että toisi sulle aamuksi siteitä?

Pyydä päiväkodin tädeiltä aamulla siteitä?

Vierailija
19/19 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mul on aina kestositeitä, ei pääsis tuollainen tilanne syntymään

Samoin!