Suosittele meikkipuuteria/-voidetta pintakuivalle, rasvoittuvalle, isohuokosiselle iholle!
Näppyjäkin saan toisinaan.
Kommentit (26)
on ihan loistotuote! Siinä on meikkivoide ja puuteri samassa...on siis sellanen pikkasen nihkee meikkivoide, levitetään puuterisienellä.
Mulla on helposti kiiltelevä, rasvoittuvakin iho ns. t-alueella kasvoissa ja poskipäät esim. taas kuivuu/ hilseilee. Mulle toi on ollu tosi hyvä tuote!
Halpissarjaa olen käyttänyt ja markettituotteilla olen yrittänyt tulla toimeen. Nivean herkän ihon kosteusvoide on toiminut ja meikkivoiteena nivean ideal finish tms. Tosin mun ihoni on välillä vielä punakka ja tuntuu ettei tuo meikkivoide kestä koko päivää.
Liftaava voide, joka toimii punakalle, pintakuivalle, näppyjä kehittävälle ongelmaihollani todella hyvin. Ainoa harmin aihe siinä on, että sävy ei ole ihan riittävän vaalea, tosin se "kloonaantuu" levittämisen jälkeen hyvin. Voide on tarpeeksi peittävä, liukuu iholle hyvin, pitää värinsä, ei katoa iholta, ei kiillä eikä kasaannu yhtään (tässä suhteessa ehdottomasti paras kokeilemani). Se tuntuu joustavalta, ei paakkuunnu ryppyihin. Tarkoitettu ikääntyvälle iholle, mutta kenenpä meistä iho ei ikääntyisi :)
Talvella iho on tosi kuiva, mutta samalla myös rasvoittuva ja pukkaa pientä näppylää. Muutaman kerran olen ostanut Stockalta kosmetiikkamyyjän suosittelemia tuotteita ja kerran sain kosmetologilta erilaisia näytetuubeja kasvovoiteita, mutta ei noista mikään ollut hyvä. Parin vuoden ajan olen käyttänyt meikkivoiteena Lorealin mineraalimeikkivoidetta, joka näyttää/tuntuu irtopuuterilta. Se tekee ihosta aika tasaisen ja mikä parasta, iho ei hilseile yhtään ja meikki on huomaamaton. Vielä kun löytäisi hyvän kosteuttavan kasvovoiteen! En raaski noita kalliita ostaa, kun en voi etukäteen tietää, toimiiko ne mun iholla.
vaikka onkin toisaalta kuiva. Käytössä minulla on Diorin aurinkopuuteri, vaalein sävy (ruskea suorakulmion muotoinen rasia). Peittää loistavasti nuo ihohuokoset ja saa ihon näyttämään terveeltä ja huolitellulta, auringonkoskettamalta ihan kevyesti. Suosittelen. Puolitoista vuotta minulla on tuo puuteri ollut ja vielä ei pohjaa näy vaikka päivittäin käytän.
MUTTA...
Halusin meikin, mikä näyttäisi luonnolliselta iholla eikä suoraaan meikiltä.
Ja se Dior itselläni kiileteli rumasti naamalla, kun hikoilin (ylipainoa on...)
Joten olen ihastunut nyt mineraalimeikki sarjaan nimeltä ArtDeco. http://www.ailaairo.fi/artdeco.php
Biothermin pure matte -meikkivoide ja se on melko hyvä. Rasvoittuville alueille olen laittanut lisäksi Lumenen matta meikinalusvoidetta. aika hyvin kestää siistin näköisenä työpäivän ajan.
Suosittelen kyllä muillekin ongelmaihoiselle. Siinä etuna on se, että sitä ei tarvitse laittaa kuin ihan kevyt kerros sienellä. Meikkisienet on ihan ehdottomia tämän voiteen kanssa, käsin ei voi levittää, koska meikkivoide on sellaisessa pienessä rasiassa jossa se menisi alta aikayksikön pilalle jos sinne työntäisi sormensa (tai likaisen sienen, minkä vuoksi aina itse leikkaan käytetyn kohdan sienestä pois).
Käytän päivittäin nimenomaan ap:n kaltaiselle iholle ja puteli kestää suunnilleen 9kk. Hinta on myöskin siellä 40-50€ kieppeillä. Värisävy kannattaa valita myyjän kanssa yhdessä.
kiiltää jo 10min päästä, on tosi huono mulle kyllä! Itse olen kokeillut lähes kaikkea mitä markkinoilla on, ja parhaat kyllä on Sisleyn phyto-teint eclat (pitkäkestoinen) meikkivoide tai sitten myös Diorin Nude-meikkivoide ok. Se tosin alkaa herkemmin kiiltämään. Itse teen niin, että laitan tuota Sisleyn meikkivoidetta, irtopuuteria päälle ja sitten vielä Diorin Forever-meikkipuuteria hieman päälle, jotta saan varmasti tosi tasaisen, peittävän meikin. Tulee todella hyvännäköinen lopputulos, peittävä mutta ei yhtään pakkelimainen, ja kestää hyvin kiiltämättä, ja ihohuokoset pienenee huomattavasti. Päivän mittaan sitten korjailen tuolla Forever-meikkipuuterilla kun on tarvetta.
Mineraalimeikki !!! Se ei tuki ihohuokosia, peittää kauniisti, eikä finnitkään lisäänny sen myötä.
Hoitaa ihoa samalla.
Olen positiivisesti yllättynyt mineraalimeikkipuuterista. Nyt on ollut kesällä vain halpis Maybelline, mutta yllättävän hyvä! Luonnollinen, peittävä, ihosta tulee nätin värinen eikä jää mitään rajoja tahi läikkiä. Pahimpiin kohtiin, kuten tummiin silmänalusiin, laitan alle peitevoidetta.
Olen kokeillut myös kaikki mahdolliset meikkivoiteet, kalliit ja halvat, ja mikään ei ole ollut loppupeleissä toistaan parempi.. Tämä mineraalipuuteri on ainakin erilainen, aion jatkaa sen kanssa.
Mä myös käytän Blascoa aina ja ikuisesti. Ainut joka pysyy, joka ei ala kiiltää ja joka peittää on Joe Blascon meikkivoide. Mä laitan Blascoa ensin siveltimellä ongelmapaikkoihin pikkuisen ja sitten ihan vain pyöräytän sienellä tasaisemman ohkoisen kerroksen sinne minne sitä tarvii. Arkimeikkini on hyvin ohut, enkä laita arkena meikkivoidetta leukaan/poskiin lainkaan. Poskiin sutaisen kyllä hiukan punaa (Chanelin).
Mä neuvoisin että käypä vaikka Stockalla ja pyydä Blascon esittelijää laittamaan sulle hiukan sitä meikkivoidetta ongelma-alueelle (tietty puhtaalle iholle) ja kato kuin käy. Jos alkaa kiiltää, niinkun jollain täällä, niin ei ole sun meikkisi. Jos ei kiillä, kuten ei mulla, eikä ilmeisesti monella muullakaan, niin suosittelen lämpimästi.
pinnalta kuiva mutta heti kiiltää ja huokoset suuria.Suurimman avun olen saanut apteekin Vichy-tuotteista puhistukseen ja rasvaukseen, ja meikkivoiteena paras on Lorealin True Match.Kaikenlaisia on kokeiltu, mm Blasco, mutta tää on paras mulle. Dior on kokeilematta, täytyy joskus kokeilla sitäkin jos laivalta vähän edullisemmin sattuu saamaan...
Käytän Diorin voidetta ja puuteria. Mikäköhän se voiteen nimi oli, Diorskin Nude(?)tai jotain. Hintava, joku 55e puteli, mutta kyllä se kestää päivittäisessäkin käytössä pari kk.
Itse käytän Sisleyn meikkivoidetta, sitä mustassa tuubissa olevaa. Ainoa miinuspuoli hinta, mutta tosin se on riittoisaa.
Voi sua raukkaa, kärsin samanlaisesta ihosta. Mulla käytössä Diorin Forever Extreme Wear Flawless Makeup ja YSLn Poudre sur mesure. Olen ollut tosi tyytyväinen.
hilseilee kuivuuttaan paitsi että kiiltää rasvaisuuttaan. Meikki pakkautuu länteiksi päivän aikana ja muuttuu reilusti tummemmaksi. Ainakin jotkut. Peitettäviä pilkkujakin on vanhoista näpyistä. Tämä on väärin! Kiitos vinkeistä tähän asti! Lisää otan vastaan, yhden tuotteen vaihtoehtoja myös mielellään. -ap
peittää hyvin, purkki kestää pitkään, on huomaamaton. Kosteusvoidetta alle ensin.
ja siitä meikkipuuteri käytössä. Toimii, vaikka itseasiassa mä en ole varma, onko mun iho pikemminkin kuiva ja sen takia rasvoittuva, kuin pintakuiva. Tämän alla mä käytän ihan perusrasvaa, joko lv:tä tai aqualanL:ää. Jos on arpia tai näppyjä, peitän ne ysl:n peitepuikolla.