Mitä tekisit, jos miehesi haluaisi susta nyt eron?
Kommentit (14)
sitä ehdottaisikin.
Ei sitä väkisin ketään voi pitää.
Vaikka edes väliaikaisen. Muuttaessa veisin ihan varmasti kaiken minkä irti saisin ja erossa vielä enemmän.
ja menisin sitten hakemaan tukia, mitkä mulle kuuluisi khh:lla elävänä + ei oo työpaikkaa, mihin palata.
ja menisin sitten hakemaan tukia, mitkä mulle kuuluisi kotihoidontuella elävänä + ei oo työpaikkaa, mihin palata.
Ja juhlisin tapahtumaa vaikka täytekakulla.
Mutta kokeiltasko vielä pariterapiaa. Edes lasten takia. Jos saatais tää toimimaan. Jos ei, niin ei siinä muu auta.
Koettaisin saada miehen järkiinsä ja selvittää, mistä kiikastaa. Vaatisin parisuhdeterapiaan menoa.
Tulisin surulliseksi. Olisin kauhuissani taloudellisesta tilanteestani...
Hakisin nuorimmalle hoitopaikkaa, ilmoittaisin töihin, että tulen nyt ennen seuraavaa vanhempainvapaalle jäämistäni pariksi kuukaudeksi töihin.
Keskustelisin miehen kanssa lasten huoltajuusasiat ja hoitojärjestelyt sekä meidän kaikkien asumisjärjestelyt.
Perseestä oisi, jos tuohon tilanteeseen joutuisin nyt.
T: neljättä lasta rv. 19 odottava
ja sitten niiden jälkeen rypisin jonkun aikaa henkisesti ihan pohjamudissa. Sitten selviäisin asiasta ja jatkaisin elämääni.
väkisin pitää, mutta kyllä se olisi järkyttävä tilanne. Meillä on tulossa toinen lapsi rv. 26 ja vielä monen vuoden tuloksena ja mikrohedelmöityksellä alkunsa saanut. Ja nyt sitten mies jättäisi tässä vaiheessa....
mutta minkäs sille sitten mahtaisi. harmi olis meiän lapsen kannalta, se kun on vasta kolmeviikkoinen.
sitten kokoaisin itseni ja etsisin uuden kodin itselleni ja lapsilleni- työpaikkakin vois vaihtua lähemmäs mun vanhoja vanhempia
Yrittäisin varmasti virittää keskustelun asiasta. Sitten yksikseni itkisin ja murehtisin.
sitä ehdottaisikin.