Milloin vauvan silmät muuttuvat sinisistä ruskeiksi?
Voiko tapahtua myöhäänkin? Olen kuullut, että jollakin muuttunut vasta lähemmäs 1v iässä.
Kommentit (9)
"En mä tätä tilannut! Saisinko yhden pojan ruskeilla silmillä, kiitos!"
lapset 4- ja 7- vuotiaat. Mutta ehkä se joku tiistai yllättäen tapahtuu.
Ei sillä todellakaan mitään väliä ole minkä väriset silmät lopulta tulee ja isäkin on kyllä täysin tiedossa. Mutta kaipa sitä saa kysyä kun sukulaiset arvuuttelee kun meillä kumpikin vaihtoehto mahdollinen. Ap
pikimustat jo syntyessään. Nyt hitusen vaaleammat. Tumman ruskeat silti. Ja vanhemmat ihan suomalaisia :-)
Joillakin on menneet ensin sinisistä harmaiksi ja siitä ruskeiksi, joillakin taas ensin vihertäviksi.
ruskeiksi reilusti alta vuoden ikäisenä.
Äidillä tummat ruskeat silmät (minun äidillä myös ruskeat ja isällä siniharmaat), isällä vaaleat siniset.
Esikoinen - syntyessä tumman siniset, vaalenivat ekoina kuukausina hieman, 1,5-vuotiaana pikkuhiljaa muuttuivat vaalean ruskeiksi (vihertävän kautta).
Toinen ja kolmas lapsi - syntyessä tummat siniharmaat ja nyt selvät kauniin siniset silmät.
Kuopus - syntyessä tummat, luumun väriset silmät ja alle puolivuotiaana muuttuivat tumman ruskeiksi, se väri on nyt 2-vuotiaana. Näin on kuulemma mennyt minullakin.
tulevatko ruskeat silmät. Ne on eri näköiset, hieman rusehtavat jo silloin