Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kohdunulkoisesta raskaudesta?

Vierailija
22.10.2009 |

Olen tässä hämilläni, peloissani ja ei tiedä oikein mitä ajatella tai tehdä.. Verenvuotoa tullut jo viikon verran, kuukautisvuodon tapaista, raskausviikkoja nyt tasan 6. Lääkäri tänään ultrasi ja totesi ettei kohdussa näy mitään, vatsaontelossa oli nestettä, epäili kohdunulkoista raskautta..nyt seurataan raskaushormoni tasoa, en tiedä vielä tämänpäiväistäkään tulosta. joka tapauksessa olen lapsenalkuni menettänyt??

VAI voisiko olla mahdollista ettei näin varhaisessa vaiheessa näy vielä kohdussa sikiötä jos se siellä olisikin, mutta verenvuoto..? yhtenä iltana oli hieman vatsakipua mutta muuten ei mitään!??

Miten teillä oireillut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudessa näkynyt selvä syke rv 6+5 - rv 6+7 välillä.

Sitä ennen eli rv 5+5 - rv6+5 pitäisi kyllä näkyä ruskuaispussi, jos siellä kohdussa on jotain.

Eli kyllä kohdussa pitäisi sulla jotain näkyä, jos rv:t on kohdallaan. Onko sulla säännöllinen kierto. JOs kauhean epäsäännöllinen niin sitten on vielä toivoa ts. ovulaatio ollut myöhemmin ja sulla on oikeasti vähemmän rv:tä.

Mun tutulla oli kohdunulkoinen ja se alkoi oirehtia rv 8. Ei ollut sitä ennen käynyt ultrissa. Toinen munatorvi tuhoutui siinä mutta onneksi toisellakin pärjää. Ja ovat saaneet sen jälkeen kyllä ihan normaalisti lapsen.

Vierailija
2/3 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtu todetaan tyhjäksi, se on myös sitä. Itselläni on ollut kohdunulkopuoleinen raskaus vk 8. Vatsaonteloon kertyi verta koska munanjohtimessa oleva sikiönalku kasvoi ja repi munanjohtimen rikki. Minulle tehtiin tähystysleikkaus ja poistettiin munanjohdin kokonaan. Yhdelläkin munanjohtimella pärjää oikein hyvin, olen saanut kaksi lasta sen jälkeen. Ensimmäinen oire oli juuri tihutteleva vuoto jonka vuoksi kävin yksityisellä ultrassa, siellä todettiin kohtu tyhjäksi. Ohjeena oli että jos tulee vatsakipuja niin päivystykseen. Ja niitä tuli ja siellä ultrattiin vatsaonteloiden veri ja saman tien leikkaus.

Voimia sinulle. Kysy jos vielä jokin askarruttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kipu oli erilaista kuin normi vatsakipu, voimakkaampaa. Ajoittaistakin. Hartiapistokset kuuluvat myös kuvioon, niitä en ymmärtänyt seurata mutta niitäkin minulla oli! Toimenpide tehtiin nukutuksessa. Vatsassa 3 pientä reikää. Sairaslomaa 2vk. Näin minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi