Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko jättää 15-vuotiaan vahdittaviksi 5 ja 1-vuotiaat

Vierailija
22.10.2009 |

pikkusisarukset jumpan ajaksi? Laittaisin pienet nukkumaan ja lähtisin heidän nukkuessaan käymään 2km:n päässä olevassa jumpassa ja olisin pois reilun tunnin matkoineen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sitä tarvitsee täällä kysyä niin epäiletkö että hän ei pärjäisi?? itse olisin ollut ja olinkin mennen tullen noin vanhana.

Vierailija
2/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jos jotain tapahtuu, niin on liian huonoa tuuria, todennäköisemmin voitat lotossa. Mielstäni pitää voida jättää. Pidät kännyn äänellisellä ja käyt jossain välissä tarkistamassa. lähde ihmeessä ja tee siitä tapa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisin ettei lähde omille teilleen sillä aikaa. Nukkuvien lasten vahtiminen on maailman helpoin homma. Tein samaa itse 13-vuotiaana. Minä vaan laitoin vielä lapset nukkumaan. Vanhemmista toinen reissutyössä ja usein viikkojakin poissa kotoa. Toinen taas viikonloppuisin yötyössä ravintolassa.

Olin usein yövahtina. Ja tykkäsin. Minulle varattiin jotain hyvää syötävää (esim pizzaa) ja katsoin leffaa niin pitkään kunnes alkoi väsyttää. Sitten kävin sohvalle nukkumaan ja perheen äiti herätti kotiin tullessaan. Rento leffailta josta vielä maksettiin - mikäs varhaisteinille sen mieluisampi työ.

Vierailija
4/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tätä täällä uteliaisuudesta, saadakseni tietää onko moraalisesti väärin jättää teini hoitamaan sisaruksia vai kannattaisiko pelätä, että talo syttyy tuleen tms. juuri kun olen poissa. ;)

Jotenkin huojentavaa lukea tältäkin palstalta näinkin tervejärkisiä vastauksia. Täältä saa monesti juuri sen vastauksen, että kaikki mitä olit edes ajatellut tekeväsi on ihan kauhistuttavaa ja moraalisesti hyvin epäilyttävää. Lasten kannalta vähintäänkin traumaattista.

Kiitos siis vastauksistanne. Pistän pienet nukkumaan ja lähden rauhassa jumppailemaan. Toki pidän kännykän lähettyvillä. :)

Vierailija
5/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ja 7v veljiään mm. viime kesänä kun jouduin yllättäen lomautukselta työhaastatteluun ja kaksi päivää sitten töiden ajan, ennen kuin mummo ehti pohjoisesta apuun. Hienosti meni ja pikkuveikat olivat ihan innoissaan :)Ja tietysti vanhin poika sai tästä kiitosta ja kovasti kaipaamaansa ylimääräistä rahaa ;)

Vierailija
6/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutan itse sen ikäisiä ja jonkin veran niitä on meillä käynyt harjoitteluissa ihan hyvin pärjäävät. (riippuu tietysti paljon myös nuoresta). Kyllä sisko/vei ton hoitaa ihan varmasti.

Vierailija
7/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä 15v jäisi vielä hoitamaan pieniä lapsia! :D Yhdessä ketjussa huudellaan yhtä ja toisessa toista. Entäs JOS jotain sattuisi niin täällä varmasti syyteltäisiin äitiä...

Joo, mutta minun mielestä voit ilman muuta jättää teinin vahtimaan nukkuvia lapsia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi