oon masentunt.buhuu. antakaa lääkettä!!!!
Kommentit (27)
Ihanneihminen painaa kuin robotti täyttäen yhteisön odotukset millilleen, inhimillisyyttä heissä ei ole?
Millaisessa maailmassa nämä ap:n kaltaiset oikein haluavat elää?
joka tapauksessa->ottakaahan arvot kotiäidit itseänne niskasta kiinni ja ryhdistäytykää!
Sitä on niin hienoa ja muodikasta olla "masentunut".
Ja sillä varjolla voi kotonakin jättää kotityöt ja lapset hoitamatta.
99,9% niistä,jotka väittävät olevansa masentuneita,ovat oikeasti vain laiskoja!!
Tuota fraasia mun kaverinikin hoki, ja masentui todella pahasti. Toivon sulle samaa.
masennus on trendikästä? En minä ainakaan kehtaa kertoa masennuksestani, vaikka se ehkä joskus näkyy ulospäinkin. Kuitenkin yritän lähinnä pitää sen salassa, joku mielialalääkkeiden syöminen ei kyllä ole mun piireissä coolia.
syödä mielialalääkkeitä, käydä vuosia kestävässä terapiassa jne. Masennuksesta tietämättömien äö on pakko olla pohjalukemissa ja muutenkin ymmärrys elämästä ja sairauksista ala-arvoisen naurettavaa. Eikö edes yhtään hävetä?
Tällaisille hörhöille olisi tarve saada joku pakkohoitoyksikkö jossa voisi edes hiukan sivistyä. Vaikka sitten rautalangan vääntämistä apuna käyttäen.
On niin kovin trendikästä heillä.
Kenellekään pahaa toivomatta, sullekin voi ap elämän myötä tulla jokin sairaus esim. vanhuudessasi dementia. Kyllä voi hoitajat sitten laitoksessa parjata sinua kun olet ihan ding dong että "mitä toiki nyt, varmaan leikkii vaan kun nyt on niin trendikästä olla dementoitunut..."