Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö siivota/keittää kahvit kun perheneuvolasta tulevat käymään?

Vierailija
21.10.2009 |

Soitin eilen kun menee jatkuvasti hermot ja kilahdan uhmaikäiselle niin että huudan hänelle kuin aikuiselle.

Soittivat sieltä ja aikoivat tulla käymään jo huomenna.

En jaksa alkaa siivoamaan, varsinkaan kun uhmista ei voi jättää sekunniksikaan vauvan kanssa kahdestaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos koet arjen raskaaksi etkä saa tehtyä tiettyjä kotitöitä uhmaikäisen kanssa, niin miksi siivoaisit kun joku tulee nimenomaan arkeasi katsomaan. anna todenmukainen kuva, niin voit saada tarvitsemaasi apua.

kahvit keittäisin vasta sitten kun työntekijät ovat tulleet ja jos heille kahvi maistuu.

Vierailija
2/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi voisit näyttää av-palstalta parhaat kakka- ja pierujutut. tulisi kaikille hyvä mieli. minä en muuten koskaan huuda aikuiselle. uhma on hyvä asia, ei tule alisteinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan meille puettua päivävaatteet yöpaitojen sijasta ennenkuin tulevat niin olen jo saanut tosi paljon aikaiseksi.

Vierailija
4/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin aina siivosin ja kysyin haluaako kahvit. Siivoan aina, jos tiedän jonkun tulevan käymään. Ahdistaa sotkuinen koti varsinkin jos on vieraita.

Vierailija
5/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pikkuveljen kiusaamista joka sekuntti sen jälkeen kun tulee virikehoidosta. Vielä klo 17 luulin että tästä tulee hyvä ilta, mutta nyt alkaa taas kaikki mennä vituilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi