Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle; oletko ikäisesi näköinen

Vierailija
21.10.2009 |

ja oloinen?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luulee viis vuotta nuoremmaksi, ikävä kyllä. Toivoisin näyttäväni ikäiseltäni eli 29 vuotiaalta, enkä nuoremmalta mitä yleensä naiset taitaa haluta.

Vierailija
2/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 v ja luulen, että näytän aika lailla ikäiseltäni. Vain yksi ihminen on sanonut minulle, että luuli minua kolmikymppiseksi, enkä usko toisten ihmisten vilpittömyyteen tällaisissa asioissa.

Olen mielelläni 40-vuotiaan näköinen. Tällä olemuksella saa kaupoissa sairaan hyvää palvelua :-). Mutta vanhempaa naamaa en kyllä haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole siitä innoissani. Tosin kun olin 28-vuotias luultiin minua "vähän alle nelikymppiseksi". Käytökseltäni olen ehkä kaksvitonen, en ole päivittänyt käytöstäni viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
4/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää ei ole kuin 18, mut käytöksestäkin huomaa olevani hieman aikuistuneempi kuin monet 18v.

Vierailija
5/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta kysyttiin otanko lasten lipun :D

No melkein lapsihan olenkin, 24-v.

Vierailija
6/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullaan 10 vuotta nuoremmaksi, ikää on kohta 36 v. Pidän itseäni ihan pentuna vielä, mieli ei vanhene ollenkaan ;)

Vierailija
7/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleisesti muut pitää paljon nuorempana. Itse katson kasvoja, muut huomaavat ilmeisesti koon.

T. 27v, teinipojan muodot ja ilman papereita ei ole baariin asiaa.

Vierailija
8/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on arvioida ihmisen ikää! Useimmat varmaan koettavat verrata itseensä, eli jos arvioija on 30v, niin jo viisi vuotta nuoremmat arvioi herkästi kaksikymppisiksi ja itseä vanhemman oloiset nelikymppisiksi :) Itse olen 36 ja mahdoton sanoa näytänkö juuri 36-vuotiaalta :)

Vierailija
9/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-v. ja näytän alle kolmikymppiseltä. Kasvojen iho on kahden kosmetologin mukaan samanlainen kuin parikymppisillä keskimäärin. Olen pieni ja siro. Pukeudun sporttisesti, en mitenkään erityisen nuorekkaasti mutta en koskaan tätimäisesti. Lääkärit usein varmentavat, kuka olen, kun menen vastaanotolle. Papereissa lukee, että nelikymppinen potilas on tulossa, mutta ulkonäkö ei täsmää. Mieheni on samanikäinen, mutta näyttää puolestaan ikäistään vanhemmalta. Kiusallisia tilanteita siis tulee välillä :(

Vierailija
10/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko syy pyöreissä kasvoissa vai lyhyydessäni (166 cm), vai muuten vaan piirteissäni, mutta mua on aina luultu nuoremmaksi kuin olen. Ehkä jotain 5-10 vuotta nuoremmaksi.

Enkä ole koskaan tykännyt siitä! Haluaisin näyttää ikäiseltäni. Paljon ollut noloja ja ärsyttäviä tilanteita, kun olen saanut selitellä, että kyllä oikeasti olen jo sen ja sen ikäinen.

Vierailija
11/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ainakin selvästi vähemmän ryppyjä. Tyylinikin yritän pitää omanani ettei keikahda tätimäiseksi. Hiuksiakaan en ole leikannut kovin lyhyiksi vaan hiukset ponksulla tuolla kiidän. En koe että olisin kuitenkaan liian tyttömäinen. Ikäni on 37v.

Vierailija
12/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti 10v nuoremmaksi. Mulla on varmaan niin tyhmät jutut. :D

Vierailija
13/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..riippuu niin siitä, keneltä kysyy. Olen kolmekymppinen, ja mun mielestä lähes KAIKKI parikymppiset näyttää ihan tyttösiltä ja poikasilta, arvioisin heidät järjestelmällisesti ikäistään nuoremmaksi. Samoin minun on vaikea arvioida itseäni vanhempia. Ja oikeasti mulle on yksi ja hailee, onko joku 50-vuotias vai 55-vuotias, mulle riittää se tieto, että hän on mua vanhempi, joko reilusti tai jonkin verran.

Ja totuus on,että omaa vanhenemistaan ei huomaa. Mulla oli 20-vuotiaana 32-vuotias kämppis, joka oli juuri aloittanut opiskelut ja työt. Työpaikassa häntä kuulemma kehuttiin koko ajan, taivasteltiin sitä kuinka nuorelta ja trendikkäältä hän näytti. Omasta mielestään hän oli parikymppisen näköinen. Mun mielestä hän oli ihan tasan tarkkaan kolmekymppinen.:D

Vierailija
14/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa työ- ja kaveripiireissäni on useampia suurin piirtein ikäisiäni jotka vaikuttavat suurin piirtein samanoloisilta kuin minäkin - 36 ei vielä ole vanha, joten eihän tässä iässä nyt kovin kulahtaneelta vielä pidäkään näyttää.

Mutta sitten kun menee jonnekin vähän erityyppisiin piireihin niin yhtäkkiä siellä matroonat ovat jo hyvinkin keski-ikäistyneitä pian päälle kolmenkympin, nelikymppisinä näyttävät jo jotakuinkin omilta äideiltään. Siis niin että tytär 40v on lähes 65-vuotiaan äitinsä ikätoverin oloinen.

Vierailija
15/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmsiet naytaa nuoremmilta mita todellisuudessa on... Kerran tuossa jo mainitsinkin etta omat tuttuni ikahaitaria 25-36 nayttaa jokainen ihan ikaiseltaan. Ehka nama nuorekkaat voisi laittaa kuviaan, jotta voitaisiin arvioida.

Vierailija
16/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta multa kysellään toisinaan papereita, ja monesti, kun ikäni tulee jonkun ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa puheeksi, he pitävät mua aika paljon nuorempana. Olen 29-vuotias.

En tiedä, mistä johtuu. Saattaa olla se, että mulla on pyöreähköt kasvot, eikä ole tullut vielä juonteita silmänurkkiin tai muualle. Ehkä kysyn seuraavalta, joka hämmästelee ikääni, että mistä hänen saamansa vaikutelma johtuu.

En erityisemmin tykkää tästä, koska monet tuntemattomat kohtelee kuin nuorempaa ja tytöttelee tms, enkä tykkää siitä ollenkaan.

Siis mä en nyt yritä väittää, että olisin jotenkin erityisen hyvän näköinen tai timmi, näytän aika tavalliselta suomalaiselta naiselta.

Vierailija
17/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkossa parivuotta sitten kysyttiin papereita ;) vm1978

Vierailija
18/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki luulevat minua 15v

Vierailija
19/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin papereita baarissa, mutta se olikin vain siksi että maksoin kortilla...

29v.

Vierailija
20/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että näytän kolmikymppiseltä. syynä lähinnä se, että minulla on aika lailla ylipainoa nyt (melkein 20kg), en ole koskaan ollut itseäni nuoremman näköinen, edes 14 ei kysytty papereja jne...

Sellaista se elämä vaan oi olla :D