Jos sinulla olisi/on lähes täydellinen kroppa, minkälaisen trikoomekon laittaisit juhliin?ov
Tuttavani pyysi minua suunnittelemaan ja ompelemaan trikoomekon pikkujouluihin, ja mielellään sellaisen mekon että sitä voisi käyttää muulloinkin kuin vain noissa juhlissa. Kangas on nättiä ja tuttavan kroppakin todella hyvässä kunnossa joten hänelle voisi tehdä aika näyttävänkin asun.
Olen vain ihan pihalla muodista enkä halua tehdä mitään liian tavallista, joten onko mitään kivoja ideoita? Itse vaikea nyt miettiä että mikä sopisi hänelle, kun oma maha pömpöttää ja reisissä on kunnon ratsastushousut joten olen tottunut lähinnä piilottamaan vartaloa, en korostamaan sitä
Kommentit (48)
esim. puuterinvärinen tai hailakka vaaleanpunainen
http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=043097&mid=61&sort=0&dir=1
voi vaihdella esim. vöillä, koruilla, huivilla yms. 8
korkeat avokkaat joissa timantteja tai muuten korkoa vähän enemmän niin voin taata, että misten päät kääntyy. t. 8
toi on sellainen toimistomekko, ei mikään pikkujoulumekko. Ja pituus ei ole imarteleva vähänkään lyhyemmälle naiselle.
toi on sellainen toimistomekko, ei mikään pikkujoulumekko. Ja pituus ei ole imarteleva vähänkään lyhyemmälle naiselle.
päälleen joku ilotyttömekko jos se seksikkyys ja hyvältä näyttäminen on siitä mekosta kiinni.
ehdottama mekko on kyllä aina varma valinta mutta tällä kertaa olisi kiva tehdä vähän jotain näyttävämpää ja erilaista, kun sellainen tuttavallenikin paremmin sopii
T:ap
päälleen joku ilotyttömekko jos se seksikkyys ja hyvältä näyttäminen on siitä mekosta kiinni.
nyt oli kyse tehdä jotain erilaista, näyttävää pikkujouluihin naiselle jolla täydellinen vartalo, tuo 8:n mekko ei sellaista ole. Se on juuri sitä tusinakamaa jota näkee kaikkien päällä, niin toimistoissa kuin ravintoloissa, yleensä juuri niiden päällä joilla ei ole sitä täydellistä vartaloa.
tuolla "Irina" mikälieonkaan... Sen kyl tiedä voiko trikoosta tehdä.
http://1.bp.blogspot.com/_iJP1eQQdwKA/SVemxXU2U2I/AAAAAAAACLA/JvxhmxbHU…