Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän miehille on niin tärkeää saada biologinen lapsi?

Vierailija
21.10.2009 |

Minun pitkä suhteeni kesti 8v kariutui, koska saimme tietää, etten voi koskaan tulla raskaaksi. Nyt olen nelisen vuotta elellyt sinkkuna, pari vuotta ihan vapaaehtoisesti ja nyt parisen vuotta käynyt treffeillä ja tapaillut miehiä. Mistään ei kuitenkaan ole mitään pysyvää tullut. Jos muuten on kaikki mennyt hyvin ja on tapailtu useamman kerran ja kun suhde ollut menossa vakavampaan päin niin olen kertonut, että voisimme saada lapsia vain adoptoimalla niin tämä on sitten ollut liikaa miehelle. Toki tämän toisaalta ymmärrän, mutta silti ihmetyttää.

Alkaa tuntua, että kaippa se olis parempi olla yksin, mutta kun sitä kaipaa sitä toista ihmistä vierelle jakamaan ne ilot ja surut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..varmin tae sille, että yhteys lapseen säilyy. Eikä sekään ole varma.

Käsityksesi siitä, että adoptio on ainut keinosi saada perheeseen lapsi, on muuten väärä. Etsi mies, jolla on jo lapsia.

Vierailija
2/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellainen mies, jolla on jo pari lasta? Voisitko olla niillä äitipuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa ei kemiat kohdannut ja ne pari joissa kohtasi niin nämä isät sanoivat, että haluavat mieluummin biologisia lapsia kun adoptoituja eli ei tuokaan ns. varma ratkaisu ole

ap

Vierailija
4/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi kuvitellakkaan, että minulla olisi mies jolla olisi jo lapsia...joten kaipa sekin johtuu biologisen lapsen kaipuusta. Voisin kyllä adoptoida lapsen omieni lisäksi, jos mieskin haluaisi. Adoptio on mielestäni ihan hyvä vaihtoehto lapsettomalle. Monet lapset tarvitsevat kotia.

Tulee paha mieli kun katsoo esim sivustoa sirota spb, kun siellä on Pietarilaisia orpolapsia esitelty, toiveena, että joku adoptoisi heidät... vauvasta alkaen löytyy...

Vierailija
5/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 lasta. Nykyisen miehen kanssa ollaan seurusteltu siitä asti kun nuorinta ei oltu vielä edes kastettu. Eli hän on päässyt pienintä hoitamaan kuin omaansa. Hoitamaan yösyötöt, vaipanvaihdot jne..

Mies ei halua omia biologisia lapsia. Hän rakastaa minun lapsiani kuin omiaan ja pitää heitä lapsinaan. Itse taas haluaisin yhteisen lapsen, mutta koska kaksi lasta on jo, niin ei haittaa vaikka en enää lapsia saisi. Mies taas sanoo, että nämä MEIDÄN kaksi lasta riittää, hän ei halua enempää. Uskon, että vaikka eroaisimme joskus, hän ainakin jollain tavalla pitää yhteyttä lapsiin. Niin kiinteä side heillä on.

Eli on olemassa myös miehiä joita ei kiinnosta onko lapsi oma biologinen vai ei.

Vierailija
6/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiakin on, joille oma biologinen lapsi ei ole kynnyskysymys. Tuttavapiirissä on heitä useampikin!

Toivottavasti osuu myös sinun kohdallesi!!

Jaksamista.

Vierailija
7/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ehtinyt totaalisesti rakastua, joten päätin kertoa heti suhteen alku vaiheessa, etten voi saada lapsia. Jännitin sitä iltaa ihan kamalasti, söin vatsalääkkeitä, kun vatssassa möyri.

Mies halusi kertoa ensin, mitä häntä huoletti. Halusi kertoa heti alku metreillä, että hänellä on edellisestä liitosta 3 pientä lasta. Vaimo löysi uuden ja lapset ovat paljon hänelle. Yleensä kun suhteet oli kariutuneet siihen, että hänelle ei niitä vapaita viikonloppuja todellakaan ole, 1 kuukaudessa.

Oli miehellä ihmettelemistä, kun itkuun purskahdin. Mutta en pettymyksestä, vaan siitä tunteestä, että ehkä musta ei ole äidiksi, mutta musta tulee varmaan maailman paras äitipuoli.

Tapaillaan, lapsiin olen tutustunut. Yhteen emme ole vielä muuttaneet.

Vierailija
8/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksy miehen lapsia. Niin se vain on.

Itseäni ei haittaa, onko miehellä lapsia, se on oikeastaan vain rikkaus suhteeseen.

Mutta ei adoptio haittaa kaikki miehiä, sen tiedän paristakin tapauksesta.

Vierailija
9/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naista etsisin, niin kyllä minulle kelpaisi lapseton nainen, jonka kanssa voisin saada vain adoptiolapsen.

Sen sijaan yksinhuoltajaa en ottaisi.

1) Toisen miehen lapsi on aina muistutus toisesta miehestä

2) En ikinä voisi olla oikea isä siinä tilanteessa

3) Yksinhuoltajaäidit on muutenkin sellaisia (keksi tähän kaikkea loukkaavaa), että en halua sellaista naista

t. mies

Vierailija
10/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi kuvitellakkaan, että minulla olisi mies jolla olisi jo lapsia...joten kaipa sekin johtuu biologisen lapsen kaipuusta. Voisin kyllä adoptoida lapsen omieni lisäksi, jos mieskin haluaisi. Adoptio on mielestäni ihan hyvä vaihtoehto lapsettomalle. Monet lapset tarvitsevat kotia. Tulee paha mieli kun katsoo esim sivustoa sirota spb, kun siellä on Pietarilaisia orpolapsia esitelty, toiveena, että joku adoptoisi heidät... vauvasta alkaen löytyy...

Vierailija
11/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin tärkeä.

Kannattaa vaan etsiä. Esim. minun miehelleni oli itsestään selvyys, että jos hän ei saisi lapsia, niin käyttäisimme lahjasoluja. Musta se oli hienoa!! Ja erittäin avoimen ihmisen merkki.

Vierailija
12/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptoida. Sinulle on vaan osunut kohdalle vääriä miehiä, jatka etsintää, toivottavasti löydät vielä elämäsi miehen

Vierailija
13/13 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan ollut huono tuuri. Kannattaa jatkaa etsimistä, minun tuttavapiirissä on useampikin joka ei halua välttämättä biologisia lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä