Siis miten pystytte imettämään ilman imetystyynyä??
Kommentit (29)
tyynyä ku imetin aina makuultaan. No ehkä joskus satunnaisesti istuallaan. Ja vuoden ikäiseksi imetin.
Jotenkin kätevämpää ilman, vauva käsivarrella tai kainalossa. Kyllähän siinä puutuu välillä mut en mä saa imetystyynyä aseteltua niin että se auttaisi olennaisesti
Pienen vauvan kanssa tämä on kätevää, kun voi imettää vaikka seisaallaan (esim. kaupassa) ja tekemään toisella kädellä muuta samaan aikaan (kuten lypsämään rintapumpulla, hämmentämään kattilaa...)
En halua kuolla nauruun, kun kaupassa vauva imee toista tissiäsi ja samalla kätevästi pumppaat maitoa toisesta. :D
ostin imetystyynyn ennen esikoisen syntymää ja käyttämättä se jäi silloin ja nyt myös tämän kakkosen kanssa. Paljon helpommaksi olen kokenut imettämisen istuallaan ilman imetystyynyä tai sitten makuulla, kun vauva oli pieni.
vauva kun inhosi tyynyn päällä makoilua ja en itsekään löytänyt tyynyn kanssa luontevaa asentoa.
Ihan hyvin minullakin pitkäselkäisellä & pienirintaisella on imetys onnistunut ilman tyynyä, imetän edelleen milloin missäkin asennossa yhdeksänkuista vauvaa :)
vain hyvin harvoin istualtaan. Varsinkin kun vauva oli pieni, niin imetys ei onnistunut istualtaan ollenkaan, koska minulta tuli maitoa suihkuamalla ja sitä oli vaikea hallita istualtaan. Makuuasennossa maito ei suihkua minne sattuu. Nyt kun vauva on isompi ja maidontulo tasaantunut, niin imetys istualtaan onnistuu paremmin, mutta ei vieläkään tunnu mukavalta. Meidän vauva imeekin parhatien makuuasennossa. Imetystyynyn olen ostanut, mutta en käyttänyt.
Selän taakse toinen, ja toinen vauvan alle. Lisäksi mulla oli tapana nostaa toinen jalka koukkuun ja vauva siihen päälle.
Kolme lasta imetin näin, mutta en mä sano, etteikö tyynykin olisi hyvä.