Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt raivostuttaa!!

Vierailija
21.10.2009 |

otin viime viikon maanantaina geelikynnet, hinta 70,-.

Eilen eli 8 päivää laiton jälkeen kaikki kynnet olivat irti.

Otin yhteyttä geelikynnet tehneeseen ihmiseen ja hän sanoi ettei voi tietää kauanko kynnet kestävät. hän tarjosi huomiselle aikaa, että tehdään uudet kynnet ja hinta sama kuin normaalisti.

Ktysyin, että eikö ole mitään "takuuta". Ei kuulemma ole ja olinhan saanut 6,- euron värittömän kynsilakan ilmaiseksi.

Onko todellakin tämä yleinen käytäntö? Ja kestävätkö geelikynnet todellakin vain viikon? En tehnyt mitään erityistä eli aivan normaali elämää elin. 2 ekaa kynttä alkoivat irtoilla jo viime viikolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mulla on aina kuulunut hintaan noin viikon päästä tehtävä takuuhuolto. Kuulostaa siis tosi huolimattomalta työltä jos viikon aikana on kynnet irti. Mulla ei ole ikinä lähtenyt yksikään irti - päinvastoin niiden irrottaminen aikanaan on ollut tosi iso homma.

Vierailija
2/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajanneuvonta tänään kiinni koulutuksen vuoksi eli sieltä saan jonkinlaista kommenttia vasta huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ammattitaidoton tekijä jolla on myös asiakaspalvelu hakusessa!

Mä olen aina saanut kynsilleni takuun, oli sitten kyse rakennekynnestä tai geelauksesta. Rakennekynnellä on usein ollut kuukauden takuu eikä mitään ongelmia. Geeleillä joku viikon takuu. Asun kyllä sen verran pienellä paikkakunnalla, ettei täällä ole kuin kolme (tietääkseni) paikkaa joissa voi kynsiä laittaa joten näille on jokainen asiakas todella tärkeä. En tiedä sitten mikä on isompien kaupunkien systeemi, sinne kun voi mahtua vaikka minkälaista yritäjää.

Mä tekisin tuolle "kynsitaiteilijalle" erittäin selväksi, että olen todella pettynyt hänen tuotteisiinsa ja asiakaspalveluun. Kertoisin myös, ettei asia missään nimessä jää tähän. Naurettavaa, että tekee sulle sellaiset kynnet jotka ei kestä viikkoa kunnolla. Ymmärrän kyllä, jos tekee siivoustyötä ilman hanskoja tms. sitä ei geelit kovin pitkään kestä.

Vierailija
4/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaidoton tekijä tuossa on kyseessä. Itse olen pitänyt geelikynsiä jo muutaman vuoden eikä vastaavaa ongelmaa ole ollut. Viestistäsi ei käy ilmi onko kyse tipeillä rakennetuista kynsistä ( = omat jatkettu, päällä geelaus ) vai oman kynnen vahvistus geelillä ? Geeliaineissakin on eroja, ja kuten sinulle jo kommentoitiin, alalla on monenlaista yrittäjää & aineita. Mutta, kyllä kunnolla tehtyjen kynsien tulee kestää normaalissa elämässä huoltoväin ajan ( 3 - 4 viikkoa ). Sinuna vaihtaisin tekijää ja vaatisin kyllä korvauksia.

Vierailija
5/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää omiin kynsiin...siis todellakin vähän ehkä 2-3 mm yli sormenpään. Omat kynteni hauraat ja liukoittuvat.

Kun siivosin käytin hanskoja. Muutenkin olen todella elänyt aivan normaalisti. Itse asiassa ole saikulla eli en ole edes töissä.

ap

Vierailija
6/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden pitäisi kestää enemmän kuin sen 8 päivää. Vaadi uudet tai muu korvaus ja vaihda sen jälkeen tekijää.

Vierailija
7/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätin sinne palauteviestin netin kautta. Saa nähäd tuleeko vastausta ja jos tulee millainen.

Ei ole kovin hyvää mainosta heillekään.

ap

Vierailija
8/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muijat on turhamaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi