Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-40v. äidit - onko ryppyjä kasvoissa?

Vierailija
20.10.2009 |

Mua on alkanut häiritä silmien ympärysihon rypistyminen (eivät ole ilmeryppyjä). Voidetta on käytetty vuosikaudet ja näin sitä rypistyy... osasyy on valvomisessa, unet jää vähiin, kun työskentelen öisin. Ikää 35v. Miten muilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä laittanut mitään rasvaa kasvoihini.

Vierailija
2/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmänympärysryppyjä ei oikeestaan lainkaan vaikken juuri ikinä muista ympärysvoiteita laittaa. Luulen et täyttä hömppää koko silmänympärysvoide. Liiallisen auringonoton välttäminen taitaa olla paras suoja ryppyjä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta iho veltostuu.

Mieluummin ottaisin ne rypyt jos saisin valita.

Pian oon kuin muutkin sukuni mummon näköiset naiset :(

Vierailija
4/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 31v ja kun vertaa alle 30v kasvoihini niin joo,joitain muutoksia,ei mitään "huomattavaa",mutta nenänpielten juonteet on syventyneet ja aamuisin silmänurkista lähtee pidemmät juonteet,ne nyt ainakin... ryppyjä mulla ei varsinaisesti ole,mutta se oon varmaan ihonlaadustakin kii,ei oo ryppyjä mun mummollakaan,isoja juonteita on silläkin

Vierailija
5/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien ympärillä ei juuri mitään. Olen käyttänyt silmänympärysvoidetta kyllä päivittäin.

Vierailija
6/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tykännyt käyttää aurinkolaseja - tässäkö tulos? Äitini on suht rypytön 65v. Mulla muuten tosi hyvä iho, mutta ohuet juonteen silmien alla...

-ap

Vierailija
7/20 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne silmärypyt saa katseen jotenkin vanhaksi, vaikkei mitään turvotuksia tai pusseja ole.

-ap

Vierailija
8/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat silmänympärysjuonteet huomasin 31 v.

Sit menikin monta vuotta ihan peökästään niillä ;)

mutta pari vuotta sitten huomasin, että nenänpieleen ilmestyivät "viivat" ja iho valahti leukaperistä... Ja tuntui, että tämä siis tapahtui ihan muutamassa viikossa!

Nyt sitten, kun mittariin raksahtaa muutaman kuukauden päästä 40v, niin silmäkulmien harakanvarpaat on lisääntyneet aika paljon ihan puolessa vuodessa ja ekat huultenympärysjuonteet juomasin ylähuulessa n. vuosi sitten.

Ihan tajutonta , miten nopeesti "rupsahtaminen" sit alkoi. Iho muutenkin on muuttunut kuivemmaksi .

Vierailija
9/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ohuessa silmien ympärys ihossa, ei ole otsaryppyjä eikä suun ympärillä..

Enpä ole koskaan yrittänyt estääkään.

Kosmetiikkaa en käytä muutenkaan ylipäätään juuri lainkaan.

Olen 38-v., normaalipainoinen, (ei ole turvotusta yhtään) rv19+4 ja viiden lapsen äiti

ps. Olen monesti kiinnittänyt huomiota nuorissa naisissa n.25-v., että kuinka monella onkaan todella "pahat" silmäpussit??!

Vierailija
10/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen en huomannut mitään. Yhtäkkiä se vaan alkoi. Tosi nopeasti tapahtui jotain, ja iho veltostui. Kamalaa. Todella inhottavaa, mutta minkäs teet. Tämä se on edessä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
11/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin kulmien välissä yksi hento pystyjuonne. Kulmien kurtistelusta johtuva. Otsa on sileä ja silmien ympärillä muutama hento pintaryppy.

Vierailija
12/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on silmien alla selkeät rypyt :( Just pari päivää sitten huomasin, että kuinka isot ja selkeät ne onkaan. En valvo yleensä öisin yms. Kammottaa jo ajatellakin, että mitä ne on sitten parin kymmenen vuoden päästä. Itsekään en jotenki usko noihin ryppyvoiteisiin, mutta kait sitä pitäisi kokeilla.

Vierailija
13/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos poltat ja olet yli 30v. sulla on aika varmasti ryppyjä.

Samoin huono ruokavalio ja liikkumattomuus, ne tuhoaa kuulakkaan ihon.

Vierailija
14/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos poltat ja olet yli 30v. sulla on aika varmasti ryppyjä. Samoin huono ruokavalio ja liikkumattomuus, ne tuhoaa kuulakkaan ihon.

nyt sitten heti käyttöön.

Vierailija
15/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka sanoo olevansa ryppyinen, omaa rasvaisen ihon.

Minä ihan selvästi rypistyin vauvavuosina. Valvominen rypistyttää.. Ja nyt kun lapset ovat kasvaneet, on silmien väliin ilmestynyt kiukkuryppy.

Vierailija
16/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun lapset ovat kasvaneet, on silmien väliin ilmestynyt kiukkuryppy.

yritän epätoivoisesti hieroa ja rasvata sitä... ei taida onnistua. otsassa on ryppyjä, on kyllä ollut ikuisuuden jo...

Vierailija
17/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen puolen vuoden aikana kun kuopuksella oli mahdoton uhma. Muuten ei otsaryppyjä yhtään.

silmänympäryksiin tuli juonteet jo 20-25-vuotiaana liiallisen auringonpalvonnan myötä (onneksi oli otsis niin otsa jäi sileäksi...)

Vierailija
18/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oikeestaa vielä ole ryppyjä, ainoastaan otsassa pari juonetta. Iho on kyllä leuan kohdilta valahtanut.

Vierailija
19/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihon veltostumista kyllä. Ärsyttävää!

Rypyt on parem kuin veltostuminen.

Olen 44 ja hoitanut ihoani suht säännöllisesti. Välillä kalliimmilla tököteillä, välillä Lumenella.

Minulla on kaksi lasta, joista toinen helppohoitoinen vauva (ei juuri yövalvomisia).

Tämä on pitkälle perimäasiaa. Toiset vaan säilyy rypyttöminä kauemmin.

Vierailija
20/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikaa nyt 38 v eika ole ryppyja. Luulen etta ihan geenien ansiota, seka aitini etta isoaitini ovat olleet aina ikaistaan huomattavasti nuoremman nakoisia. Samanikaisella kalyllani on runsaasti silmanymparysryppyja, vaikka kayttaa voiteita, maskeja, kaikkea minka vain kasiinsa saa. Itse en kayta mitaan voiteita, paitsi kesalla aurinkovoidetta, en ole koskaan kayttanyt. Valvomistakin on tullut ihan kiitettavasti harjoitettua viime vuosina kolmen todella huonounisen pikkulapsen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän