Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näin? (ovulaation aikana)

Vierailija
20.10.2009 |

Aina ovulaation aikana olen todella herkkä fyysisesti. Tisseihin, tai ainakin nänneihin sattuu niin, että suihkussa käyminenkin tekee pahaa. En koskaan halua ovulaation aikaan seksiä, koska en halua miehen koskevan minuun.

Meillä on vissiin sitten luonnostaan ehkäisy kunnossa, mutta tuntuu tämä hieman nurinkuriselta, koska voisi ajatella, että ovulaation aikana panettaa ja paljon. Miten teillä muilla on ovulaation aikana?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovulaation aikana olen todella herkkä fyysisesti. Tisseihin, tai ainakin nänneihin sattuu niin, että suihkussa käyminenkin tekee pahaa. En koskaan halua ovulaation aikaan seksiä, koska en halua miehen koskevan minuun. Meillä on vissiin sitten luonnostaan ehkäisy kunnossa, mutta tuntuu tämä hieman nurinkuriselta, koska voisi ajatella, että ovulaation aikana panettaa ja paljon. Miten teillä muilla on ovulaation aikana?

Vierailija
2/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin haluttaa silloin, eikä mihinkään koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat minulla ovat oviksen aikana oireettomat. Niiden turvotus ja nännien herkkyys tulee vasta n. viikkoa oviksen jlk. Mutta mulla on vatsa kipeä ja saattaa vatsaa tosissaan kouristaa. Ei pätkääkään huvita seksi.