Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä syynä että kaveri sanoo aina että oon laihtunu?

Vierailija
20.10.2009 |

Tapaamme n. 1-3 kertaa vuodessa yleensä. Nyt edellisestä tapaamisestamme oli yli vuosi. Ensimmäisenä taas katsoi päästä varpaisiin ja totesi että oon laihtunut. Näin ollut joka kerta jo monta vuotta ja raskauksien aikanakin on todella tarkkaan kommentoinut etten oo paljon lihonut tai että oon aika paljon lihonut.

Olen oikeasti ollut näissä mitoissa vuosikaudet raskauksia lukuunottamatta. En tajua hänen tarkoitusperiään.

Hän itse on kova kyttääämään vaakaa ja linjojaan. Minua ei niinkään kiinnosta. Syön ihan kohtuullisesti ja urheilen paljon. Vaakaa käytän harvoin, mutta suunnilleen tiedän painoni pysyneen näissä main iät ajat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein myös muiden painoa, lihomisia ja laihtumisia. Tiedän omasta kaveripiiristä näitä ihmisiä. Kaitpa sekin jonkunlaista huonoa itsetuntoa ja kateutta on.

Vierailija
2/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyttää itse olia linjojaan. Ehkäpä toivoisi saavansa kuulla itse joskus nuo sanat: "oletpa sinä laihtunut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttavapiirissäni yksi anorektikko, jota tapaan harvoin. Hän kommentoi, kun olin raskausviikolla 30., että "oletpas sinä lihava". Siinä vaiheessa olin saanut painoa lisää 6,5 kiloa ja olin kyllä vielä ihan kokoiseksinikin normaalipainoisen rajoissa. Pituutta 160 ja painoa oli silloin 58,5 kg...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi