Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reima Kiddo,onko hyvä haalari?

Vierailija
20.10.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tulin just siihen tulokseen, että sellaisen supervedenpitävän haalarin hankkiminen on ihan turhaa. Sellaista päivää ei ole, ettei meidän tarhassa kuriksia siihen päälle vedettäisi. Lapseni on yli neljävuotias, eikä vaatteet ole koskaan olleet läpimärät...

Vierailija
2/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kuulukaan olla vedenpitävä, alaosa on kulutuksenkestävää kangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimän toppapuvun nimi ennen, hmm en saa mieleen. Eikö tuo Kiddo tullut sen tilalle. Se aiempi oli tosiaan lämmin, olen ymmärtänyt Kiddon olevan vastaava tosi pakkaspuku. Mielelläni kuulen kokemuksia kenellä niitä jo olisi.

Vierailija
4/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimän toppapuvun nimi ennen, hmm en saa mieleen. Eikö tuo Kiddo tullut sen tilalle. Se aiempi oli tosiaan lämmin, olen ymmärtänyt Kiddon olevan vastaava tosi pakkaspuku. Mielelläni kuulen kokemuksia kenellä niitä jo olisi.

Meillä on muttei vielä käytössä :) Eikä se puku miltään älyttömän paksulta tunnu, perus-toppapuku. Itse valitsin sen kun pitäisi olla vahvistettua kangasta alaosa, ja oli vielä kivan värinen :)

Vierailija
5/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yläaosassakin 5000 eli repikää siitä :D.

Me on ainakin tykätty,on paljon parempi kuin esim. Jonathan ja tosi kestävä ollut just tuollaiselle liikkuvalle rymyeetulle,jolla ei tahdo mikään haalari talvea kestää.

Vierailija
6/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuharin seuraaja on. Itse ostin pojalle pakkashaalariksi, mutta en tiedä vielä minkälainen on käytössä. Pepussa näyttäis olevan ainakin extralämmikkeet noissa pienissä koissa ainakin.

Vierailija
7/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olen sitä jo kylmempinä päivinä pojalla pitänyt.

Ei mielestäni vastaa Peuharia vaan on ihan normitoppahaalari, siis lämpimyydeltään.

Ja meillä pysyi ihan ehjänä viime vuoden (mutta tosiaan kakkospukuna).

Tarhassa laittavat kurahousut jos yhtään märkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi