Milloin saan lopullisen avioeron, 8 päivää sitten hakemus jätetty henk.koht
On se vaan helvetin vaikeaa saada avioero tässä maassa: ensin 6kk ns harkinta-aika, jota mä kyllä kutsuin rangaistukseksi. Mikä helvetti vieläkin kestää, vaikka haastemiehen kautta suoraan lähti ilmotus tälle toiselle osapuolelle eli käsittääkseni pitäisi olla vieläkin nopeampaa. Onneksi tämä vaihe maksaa vaan 44e, kun se kahan maksoi 79e ja sama asia kuitenkin kyseessä. Pikkasen hyvin hinnoitelleet itsensä.
Kommentit (9)
siksi kiire
Mä haluan eroon koko äijästä ja mun mielestä se, että olen jo yli 6kk ollut varma asiasta riittää. Mä haluan lisäksi päästä eroon miehen sukunimestä joka on omani perässä, että senkin takia. Mä haluan eroon siis siitä miehestä,avioliitosta,sen nimestä ja kaisesta niistä paskoista muistoista.
ap
eroon, ei tuo ole enää mikään aika, jota varten pitää vetää herne nenään.
Niin paljon paska tuli koettua ja mun kysymyshän oli, että milloin sen lopullisen eron saa niin sitten aletaan kuittailemaan ihan muuta: typerää. Täällä on kaikki vissiin aviossa, kun ei asiallisia vastauksia saa.
ap
Mielestäni aika pitkä käsittelyaika
asiasta jonka pitäisi olla periaatteessa ihan vaan ilmotusasia. Kyllä märupean ensiviikolla soittelemaan käräjille jos mitään ei kuulu.
ap
laitosta. Yhdellä ainoalla hakemuksella ilman harkinta-aikaa.
siksi kiire