Tu pii or not tu pii? Auttakaa!
Puhukaa mulle järkeä. Olen jo yli 40v ja mulla on 3 ihanaa lasta. Yhteisiä lapsia meillä ei kuitenkaan aviomieheni kanssa ole ja tästäpä päästäänkin aiheeseen. Nyt on viimeiset ajat ajatella yhteistä lasta iän suhteen mutta.. Kertokaa onko se järkevää enää :/?? Ostimme talon rahan tarvetta olisi eli töissä pitäsi käydä ja omaa rauhaakin on nyt siunatusti mutta.. Entäs jos kadun sitä, ettei meille koskaan tullut yheistä :/ On pakko päästä puhumaan tästä. Mies kuuntelee mutta ei sano juuri juuta ei jaata hänelle sama joskin hieman enemmän hän on kallistunut "ei enää.. ehkäpä". Joka toinen päivä ajattelen ei missään nimessä ja sitten.. Kauhiaa. Kokemuksia toisilla? kertokaa puhukaa!
Kommentit (3)
vastauksestasi :) Vaan arvaappa mitä ;P? Raskaustesti näytti positiivista tässä päivänä muutamana ja nyt sitä ollaan raskaana eikä pähkäillä enää :) Tosin realistisesti pitää odottaa ne kriittiset vkot sillä raskauden keskenmeno on hyvinkin mahdollinen näin vanhemmalla iällä jo mutta.. :)! Olen ajatellut, että kohtalo laittoi sormensa peliin. Ehkäpä tämän oli tarkoitus tapahtua (niinkuin salaa toivoinkin). Mies puhuu jo tulevasta lapsesta vaikka olemme "aikuisten järkevästi" luvanneet punnita asiaa kaikin puolin. Tiedän kuitenkin, ettei abortti tule kysymykseen kummankaan mielestä.. sen verran siunattu tilanne tämä on. Jos ja kun kaikki menee hyvin uskon, että tämä lapsi tulee antamaan vielä paljon ihmisille ympärillään. Naurattaa nuorimman tyttäreni (12v) hössäys raskaudesta :) Olemme kaikki enemmän tai vähemmän kyllä sekaisin.. onnesta :) Mutta niinkuin sanoin, katsotaan rauhassa mitä tuleman pitää.
Toivon teillekin kaikkea hyvää ja onnea yritykseen seuraavaan. Pidetään peukut pystyssä :) Kerrohan kuinka loppu vuotesi, vuotenne sujuu ;)
Tämä antaa toivoa meillekin :-) Sitä minäkin olen ajatellut, että jos vielä vauveli tulisi meidän perheeseen, niin se antaisi kaikille niin paljon vaikka isommilla lapsilla tietty oliskin aluksi vähän sopeutumista ajatukseen.
Saat varmaan ihanan hoitoapurin tyttärestäsi :-)
Minun nuorin tytär on nyt 8v ja tykkää pienemmistä lapsista, joten voisin kuvitella hänen olevan myös innoissaan, jos meille vauva tulisi.
Oikein paljon onnea ja iloa teidän odotukseen, ja pidetään toisemme ajan tasalla :-)
Olen jo 42v ja mulla on 2 omaa tytärtä ja miehellä myös 2 lasta. Olen miettinyt samaa asiaa....olisi todella ihanaa saada myös se yhteinen vauveli =) Yksi yritys on takana eli ei ainakaan ekalla kerralla tärpännyt... Sen olen kuitenkin päättänyt, että väkisellä ei aleta yrittään eikä kovin pitkällä aikavälillä. Katsotaan mitä loppuvuosi tuo tullessaan!