Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä esimiehen käytöksestä? Palasin tänään töihin kk:n sairaslomalta

Vierailija
20.10.2009 |

ja heti aamulla esimies tuli huoneeseeni kyselemään vointiani. Ilahduin totta kai, että hän huomioi minut ja kerroin kuulumiset päällisin puolin.

Mutta kerrottuani asiat esimies tuli lähelleni ja halasi minua todella pitkään. Hän mm. silitti selkääni ja painoi poskensa minun poskelleni. Samalla hän puheli tyyliin "onpa kiva että kaikki on hyvin, ollaan jo kovasti odoteltu sua tänne".

Niin, ja kyseessä on miespuolinen esimies. Olen vähän hämmentynyt. Ystävällinen saa toki olla, mutta menikö tuo vähän liian pitkälle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa. Yleensä vain kyräillään ja kyräillään.

Vierailija
2/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, etten osaa enää suhtautua esimieheen normaalisti tämän jälkeen. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meni liian pitkälle.

Mutta eri asia se sitten tietysti on, onko tuossa mitään valittamisen saumaa. Meinaan jos olet ollut pahasti sairas ja esimies on empaattinen, niin kyllä sellainen halaus voi olla tulkittavissa ihan normaaliksi käytökseksi.

Seuraa asiaa. Jos mies tuntuu jatkossa käyvän liian likeiseksi, voit sanoa hänelle kahden kesken, että koet kiusalliseksi sen, että hän koskettelee sinua. Älä syytä, vaan kerro, että se kiusaa SINUA. Kukin meistä on nimittäin yksilö sen suhteen, millaisen intiimireviirin vaatii ympärilleen.

- esimies itsekin, tosin naispuolinen -

Vierailija
4/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en kyllä paina poskeani toisen poskelle tai silittele häntä, ellei kyseessä ole rakastettuni. En halaa tuolla lailla edes toisia naisia, saati miehiä.

Mutta ehkä esimiehen käsitys toverillisesta halauksesta on sitten toisenlainen.

ap

Vierailija
5/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yksi työkaverini antaa aina poskisuudelmia/painaa poskensa toisen poskeen. On asunut pitkään Belgiassa, joten selittynee silläkin, osin.

Itse taputtelen halatessani toista hartioille, saatan myös silittää. Mutta siis hartioita, takapuolelle ei käsillä ole minusta asiaa.

joten joo. halauksia on erilaisia.

-se esimies -

Vierailija
6/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin ollut aidosti huolissani voinnistasi, ja iloitsisin siitä, että olet taas kunnossa.

Siis jos olet ollut vakavasti sairas, tai siihen on ollut uhka, niin ymmärtäisin esimiestäsi.

Muuten kannattaa seurata tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi