Läähättääkö miehesi
Kommentit (8)
näin se ainakin just toissailtana sanoi. Ai niin, mutta av:n mukaan se on tietenkin valehtelija.
ja on muutenkin kuin Lassie: uskollinen ja karvarintainen.
On kyllä tissimies henkeen ja vereen (onneksi ;)
Minuakin toisaalta kiehtoo isot, kauniit rinnat ja usein sanonkin miehelleni, että "kato mitkä tissit" jos joku oikein pursuaa paidastaan. Outoa ehkä, mutta mun mielestä tissejä saa ihailla, ei tietenkään törkeästi tuijottamalla niin, että rintojen "omistaja" vaivaantuu. Mut esim. baarissa, missä ne rinnat on kuitenkin laitettu tyrkylle just siks, että niitä katottais.
mutta tietty mitä isommat kannut sitä enemmän läähätystä
peppumiehiä. Mut ei koskaan katso muiden perään, muuta kuin minun =). Sillä on niin helkutin kova itsekuri. olemme puhuneet tästä ja mies sanoo, että joskus mieli tekisi, mut arvostaa mua ja mun täydellistä peppua niin paljon, ettei katso. Kuulemma jos kävelee jonkun perässä, niin silloin panee merkille, mutta ei koskaan pyri katsomaan minkä näköinset kasvot on.
Mitä paha on siinä jos mies katsoo naista. Minun mieheni katsoo ja joskun oikein kehotan katsomaan kun vastaan tulee mielestäni hemaiseva friidu. Ei se ole minulta pois eikä hetkauta mieltäni millään lailla.
Naurettavaa mielestäni on ,jos vaimon kanssa keskustellaan siitä että tekisi mieli joskus vilkaista, muttta en sitä tee kun sinä honeybunny olet niin täydellinen pusipusi...
Ja yksin ollessaan todennäköisesti katsoo kumminkin.
mun mielestä on kiva olla sen verran vetävän näköinen, ettei tarvitse kuolata toisten perään =).
Tiedän et osa miehistä katselee/ vilkuilee. eikä meillä "keskustella", mies vaan on kertonut, et hänellä on tällainen linja. mun mielestä on hyvä, että asioista voidaan keskustella.Lisäksi arvostan, että miehellä on itsekuria.