Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla painoindeksi yli 35...

Vierailija
20.10.2009 |

Miksi olet lihonut? Milloin olet lihonut? Haluaisitko laihduttaa? Aiotko laihduttaa?

Itse olen lihonut psyykelääkkeiden takia n.5 vuotta sitten, sitä ennen olin normaalipainoinen. Haluaisin päästä painoindeksiin 23-28, en kuitenkaan alle 23, ruumiinrakenteeni on sellainen, että näyttäisin rumalta kun luut törröttäisivät. En aio laihduttaa, koska minulla on syömishäiriö, joka pahenee kun alan kiinnittää ruokaan huomiota.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olleeni varsinaisesti hoikka koskaan yläasteiän jälkeen, mutta varsinaisesti huomattavan ylipainoiseksi olen lihonut viimeisten 10 vuoden aikana. Itsekurin puute syömisasioissa, vaikeat vuodet avioeron ja pienten lasten kanssa, laiskuus liikkumaan - siinäpä kai ne tärkeimmät syyt. Laihdutusyrityksiä takana varmaan kymmeniä; nekin aina päättyvät itsekuriongelmaan. Nytkin taas suunnittelen uutta yritystä... Miehen kanssa yhdessä pitäisi alkaa laihdutushommaan, mutta kun meillä ei tahdo osua hyvä motivaatio koskaan yhtä aikaa kohdalle!!! Huomenna on taas hyvä päivä aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä