Kuinka pitkä aika sinulla on viimeisimmästä seksikerrasta?
Kommentit (26)
vuotta eikä tee yhtään mieli miestä vieläkään...
Vuosi + kaksi viikkoa, tulin silloin raskaaks. Sen jälkeen halut haihtu. Niin kyl kumppanikin.
Olkoot jollei kerran kelpaa multa.
Tuntui tosi hyvältä kun mies herätti kesken unien hyväilemällä...
sen merkiksi että olisi taas jokavuotisen velvollisuuden aika:
Erikoista miten monta naimisissa olevaa ilmoitti olleensa ilman seksiä vuosia! Minä en olisi naimisissa enää mieheni kanssa jos häntä ei kiinnostaisi enää seksi kanssani tai minua hänen kanssaan...
Esikoislapsi on nyt 2,5viikkoa vanha. Ennen syntymäänsä minua ei oikein kiinnostanut ja miehestä se tuntui hankalalta ja vähän pelottavalta. katsotaan koska itse paranen taas kuntoon, niin voidaan alkaa uuestaan. :)
muttei oman miehen kanssa. Oman miehen kanssa 6 vuotta sitten.
Miestä ei kiinnosta, mutta silti itsekseen touhuilee.
Kyllähän se loukkaa, kun oma käsi on kiinnostavampi kuin oma vaimoke.
Olen vakavissani sitä mieltä, että mies voi minun puolesta olla ilman, mutta minä en halua olla ilman.
Erikoista miten monta naimisissa olevaa ilmoitti olleensa ilman seksiä vuosia! Minä en olisi naimisissa enää mieheni kanssa jos häntä ei kiinnostaisi enää seksi kanssani tai minua hänen kanssaan...
olinkohan kymppi, mutta seksiä ei ole ollut 2 vuoteen 4 kuukauteen
olinkohan kymppi, mutta seksiä ei ole ollut 2 vuoteen 4 kuukauteen
oishan sitä tarjolla joka hetki, mutta ei vaan jaksa.. =(
2,5 vrk. Menkat alkoi eilen, niin tuli tauko. Naimisissa oltu 11v ja lapsia 5... =P
eileen illalla