Kellään Candyn pesukonetta (edestä täytettävää)?
Esim Anttilassa nyt alk. 299e... onko hyvä kone? :)
Kommentit (16)
oli yhdessä edellisessä asunnossa edellisen asukkaan jättämä suht uudehko Candy. Kesti muutaman lyhyen kk kunnes levisi, korjaus olisi maksanut enemmän kuin koko masiina. Sen jälkeen en ole suostunut edes harkitsemaan kyseistä merkkiä.
Minun vanhemmat osti sen tupari-lahjaksi 3v sitten. Olin kauhuissani. Ennemmin olisin ottanut ne rahat plus laittanut omia päälle että saisi kunnon pesukoneen..
Mutta hyvin on kyllä pyykit pessyt, kestänyt jopa 2v kestovaippailua, eli pyörinyt lähes päivittäin. Ei valittamista....toistaiseksi.
kesti käytössä oikein hyvin 5 vuotta ja lienee kestävän vielä edelleenkin, minä vain muutin asunnosta pois.
n.10-11 vanha candy. Minulla ollut käytössä 3v,anopin entinen. Meinasimme ostaa toisen candyn tilalle, mutta on kuulemma todella harvinaista että näin kauan kestänyt. Ja se kuulemma ei kestä kovin kauaa, jos pyykkiä pitää pestä enemmän kuin 1-2krt/viikko. Eli loppujen lopuksi tulisi halvemmaksi ostaa parempi kone, kuin vähän väliä halpoja. No me laitoimme satasen lisää ja ostimme boschin koneen.
Pari vuotta on pyykätty päivittäin ja sitä ennen pari koneellista viikossa. Koneessa on ärsyttävä rako luukun ja rungon välissä, josta pienet sukat eksyvät koneen uumeniin ja tukkivat poistoputken. Aika monta kertaa on ruuvailtu auki ja tyhjennetty putkia. Näiden edellisten perusteella alan odotella koneen lopullista leviämistä....
pesukoneessa, jos missä, halpa tulee kalliiksi.
jos lapsia, osta iso laatumerkki.
meillä hajosi 8v. vanhasta Siemensin pesukoneesta virtakytkin, se oli helppo vaihtaa. et hajoo ne laatumerkitkin, mut varaosia löytyy.
Meillä on ollut jo vuosia ja olen todella tyytyväinen. Ei ole ollut mitään vikaa ja pesutulos on hyvä verrattuna edelliseen Upoon.
Suosittelen, hyvä ja edullinen kone.
Mikähän merkki olisi hyvä ja edullinen kuitenkin? ap
13 vuotta päältätäytettävä Whirlpool, johon olen joutunut vaihtamaan 6 v. sitten moottorin vetohihnan kerran, mikä maksoi silloin 70 egee. Kone hyrisee täyttä päätä ja melkein joka päivä.
oli edellinen kone Candy noin kymmenen vuotta. Monta muuttoa kesti ja kävi Saksassakin asti kääntymässä. Kaksi vuotta sitten tuhoutui tulipalossa täysin toimiva kone. Nykyisistä Candyistä en tiedä voi olla, että nää vanhat koneet on olleet parempia kuin nykyiset.
pesukoneessa, jos missä, halpa tulee kalliiksi. jos lapsia, osta iso laatumerkki. meillä hajosi 8v. vanhasta Siemensin pesukoneesta virtakytkin, se oli helppo vaihtaa. et hajoo ne laatumerkitkin, mut varaosia löytyy.
Itselläni on Candy merkkinen kone ja LAPSIA. Kone pyörii joka päivä, parhaimpana kaksi kertaa. Mitään vikaa ei ole ollut. Kone on noin 7 v vanha. Myös edullinen voi olla hyvä. Ysvälläni on juuri Siemensin kone, joka kesti vuoden. Korjaaja kertoman mukaan hajosi niin pahasti että ei kannata alkaa edes korjaamaan.
hyvin on ainakin tän vuoden pessyt.Ja on lapsi.Lingotessa lähtee vaan ihan järjettömän kova ääni!!! Ei pysty paskalla istumaa jos kone päällä... ainakaan ilman korvatulppia.Mut tokihan sen paussille saa :D Eli hyvä kone.
Ei taatusti ole hyvä kone, se nyt on aivan selvä.
Hinta on 299€. Siitä kun vähennetään verot, jälleenmyyjän, maahantuojan ja valmistajan katteet sekä rahdit, niin monta euroa jää työlle ja osille?
Aivan, ehkä parikymppiä. Toi on "kahdenvuodenkone". Itse en moista kertakäyttöromua ostaisi.
AEG Lavamat. Linkousteho 1400, mahdollisuus lyhentä pikanäppäimellä jokaista pesuohjelmaa 30%. Maksoi 460e. On ainakin tähän asti ollut hyvä kone. Eipä tosin Saksassa oel tämäkään tehty.
Meillä on ollut kaksi candyä (eka meni takuuseen ja toka saatiin tilalle), enkä muuta sano kuin että paska kone, älä haaskaa rahojasi siihen. Osta vähän kalliimpi ja parempi merkki, niin minä aion tehdä kunhan tuo rakkine lopullisesti laukeaa.