Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia rakennekynsistä

Vierailija
19.10.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapurin täti laittaa, vai...?

Englanissa olis kait pitäny maintia, geeli 35, akryyli 25puntaa/euroa.

hmm. pitänee kysästä salongista kumpi olis parempi

Vierailija
2/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huolitellun näköiset kynnet.

Geeli on kynsiystävällisempää (ei siis syö omaa kynttä) toisin kuin akryyli, mutta kaikille kynsilaaduille ei geelaus käy. Esim siskollani geelaus lähti parissa viikossa, mutta akryylit pysyy. Varmaankin makuasioita.

Mulla huolto neöjän viikon välein 50€ ja pk-seutu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelit tipillä ja tarralla tehtynä, sekä kertaalleen akryylit. Tykkäsin eniten noista tarralla tehdyistä geelikynsistä, ne kestivät parhaiten. Mulla on hirveän rasvaiset kynnet, joten tipit ei ikinä pysyneet kiinni vaan tippuivat irti. Akryylit taas tuntuivat liian heppoisilta ja ohuilta.

Siitä kun olen viimeksi rakennekynsiä pitänyt, on kyllä aikaa, kävi vähän turhan hintavaksi äitiyslomalaiselle kun mulla on toi kynsien kasvuvauhtikin niin hurja että kynsiä piti huoltaa kolmen viikon välein et ne pysy hyvänä...

Vierailija
4/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tiedä mitä haluat kuulla, mutta mulla on olleet akryylit n 3,5v. Tykkään helppoudesta ja siitä että kynnet on aina siistit. En jaksa itse viilailla ja lakkailla ja laitella. Käyn 4 viikon välein huollattamassa.

Vierailija
5/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites Geelit? arvelin itse ottaa ne, ovat vähän kalliimmat (35) mutta kuulemma 'paremmat', miten lie?

Vierailija
6/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt geeleistä yhtään ja ainakin meilläpäin ne ovat halvemmat (itse maksan akryylien huollosta 75€). Minulla geelit ei kestäneet kynsissä.

2

Vierailija
7/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
8/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapurin täti laittaa, vai...?

Vierailija
9/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa per vuosi!?

Helsingissä ainakin kerta 50 egee. Eli 6oo euroa vuodessa!!!

Vierailija
10/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit, siistit ja tyylikkäät. Akryylejä laitettiin, kun geelitekniikkaa ei ollut. Nykyään geelit on paljon yleisempiä ja materiaalina toimivampi ja tyylikkäämpi. Akryylejä laitetaan white trash- paikoissa.

Vierailija
11/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin sellaisen tarran päälle pituutta. Tosi hyvin kesti. Kävin huollattamassa 3 vko laiton jälkeen. Sen jälkeen nuukana viilailin ja lakkailin itse ja kasvatin pikkuhilja pois. Tosi ihanat oli.

Vierailija
12/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huolto vaan itse kynsien laittaminen

Vierailija
13/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei selvästikään mitään faktatietoa aiheesta! =DD

Kauniit, siistit ja tyylikkäät. Akryylejä laitettiin, kun geelitekniikkaa ei ollut. Nykyään geelit on paljon yleisempiä ja materiaalina toimivampi ja tyylikkäämpi. Akryylejä laitetaan white trash- paikoissa.

Vierailija
14/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltojen kalleus ja ajanpuute lopetti kynsien pidon n.puolen vuoden jälkeen, mutta varmaan jossain vaiheessa laitatan uudelleen. Ekan kerran kun laitettiin, maksoi 80€ ja huolto maksoi 45€

Vierailija
15/15 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sekä geeli- että akryylikynnet. Tällä hetkellä geelikynnet joihin olen erittäin tyytyväinen. Viidessä eri Turun paikassa olen niitä laitattanut, ja nämä mitä nyt mulla on on ehdottomasti parhaat ja kestävimät mulle. Mutta riippuu ihan tapauksesta että kummat geelit, vai akryylit kestää paremmin.