Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

supistuksista kysymistä

Vierailija
19.10.2009 |

millon teillä alkoi tulla päivittäisiä supistuksia? olen nyt 37viikolla ja itse en ole huomannut saavani kertaakaan vielä supistuksia.. miltä ne edes tuntuvat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

supisteli vasta kun oli aika lähteä sairaalaan.. Tai ainakaan en aikasemmin ollut niitä tuntenut/huomannut.. ne tuntuvat siltä kuin mahaa kramppaisi.. en oikein osaa selittää

Vierailija
2/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntu samalta kun menkkakivut, toki niinkun 2 ziljoonaa kertaa voimakkaammilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on supistellut vain, jos olen paljon rehkiny fyysisesti, silloin supistellut siten, että maha on pasahtanut kivikovaksi palloksi, muttei ole lainkaan kivuliasta.

Synnytyssupistukset ovatkin olleet ainoat mitkä olen tuntenut ja ne kyllä sitten on tiennyt aidoiksi ihan empimättä.

Vierailija
4/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuntui pelkkiä selkäkipuja. Niitä oli ollut varmaan jo pitkään, kun luulin vain, että selkä alkaa reistaamaan loppuraskaudesta. Epäilin niiden olevan supistuksia vasta kun olivat säännöllisiä ja uskoin, kun väli alkoi olla alle 5 minuuttia. Sitten olikin jo menoa samantien.

Vierailija
5/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt siis viikkoja 26, tosin mitään ne ei aikaisemmassakaan raskaudessa saanut aikaan vaan ihan täysiaikainen lapsi tuli. Nyt jo neljättä odottelen.