Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullinen kääntäjä suomi-ranksa pks?

Vierailija
19.10.2009 |

Pitäisi työtodistuksia käännättää.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ettei saanut anonyymia kunniaa itselleen XD. Tämä palsta osaa aina yllättää.

En valitettavasti osaa neuvoa ap:ta kääntäjän etsimisessä, mutta ehkä Ranskan kulttuurikeskuksesta voisi saada apua. Varo vaan ettet lähetä käännöstöitä tuolle vauhkolle, sabotoi ne vaan ;).

Vierailija
22/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kääntäjiä vino pino yli 5000e/kk tienaavien naisten ketjussa :)

kukaan vaan ei tainnut olla just tän kielen taitaja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaksi, joista minä olin toinen.

On teillä ihme tapa vääristellä totuutta!

Vierailija
24/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samoin kuin joku toinenkin vastaaja tuntuu olevan aika herkkähipiäistä porukkaa.

Omanarvontunnon yksi merkki kuitenkin on se, ettei myy työtään alihintaan. Usein kuitenkin oletetaan, että kieli-ihmiset ja muusikot, pari mainitakseni, ovat aina valmiita tekemään vapaaehtoistyötä, koska ovat "kutsumusalalla" tai koska heillä on tietyn lajin lahjakkuutta.

Jos ei asiasta puhu, niin tieto ei leviä. Harva tietää, millaisessa ahdingossa kääntäjät elävät. Ja kyseessä on kuitenkin korkeasti koulutettu, ammattitaitoinen ryhmä.

Hyvä kuitenkin, että ap löysi etsimänsä. Suurimmat hintaerot tulevat siitä, että käännöstoimistot ottavat rahaa välistä, kun taas freelancerit tekevät vain omaan laskuunsa.

Vierailija
25/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut sitten 90-luvun - silloin nimitys muuttui ja ent. valantehneetkin ovat nyt viralliset kääntäjät. Tämä vain tiedoksenne...

Vierailija
26/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kyllä selvennetty tämä(kin) asia.

Vierailija
27/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo freelanceri juttu selvensi hintaeroa. En siis odottanut saavani käännöstyötä polkuhintaan, olen kyllä työstä valmis maksamaankin ;). Joku vaan veti tiukasti herneen nenään, kun uskalsin mainita sanan edullinen, enkä antanut hänelle kunniaa nettisivun löytymisestä.

t. ap, joka ei ole herkkähipiäinen vaan ihmetteli tuon yhden vastaajan agressiivista tyyliä.

Vierailija
28/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halpaa. Siinä on jo selkeä sävyero.

Vierailija
29/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain jättänyt antamasta... Aikamoinen tyyppi ja epeli! Näinköhän kukaan kunnon kääntäjä sinulta minkäännäköistä toimeksiantoa huolii.

Vierailija
30/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, no et sinä etsinyt edullista, vaan halpaa. Siinä on jo selkeä sävyero.

Vierailija
31/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
32/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestissään kysyi edullista, ei halpaa. Siinä on sävyero, kuten joku jo myönsi itsekin. Ap on mielestäni ihan asiallisesti kirjoittanut ja kiittänyt avusta jo ketjun alussa. Pitääkö tässä varpaiden välitkin nuolla, jos vinkkejä saa?

Itsekin olen kääntäjä, mutten ymmärrä tuon yhden vastaajan hyökkäävää asennetta lainkaan. Olen itsekin kysellyt täällä edullista kampaajaa Turun keskustasta, ihme etten saanut vastaavaa ryöppyä niskaani.

Vierailija
33/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain jättänyt antamasta... Aikamoinen tyyppi ja epeli! Näinköhän kukaan kunnon kääntäjä sinulta minkäännäköistä toimeksiantoa huolii.

Hitto, menin provoon. No parempi tajuta se myöhään kuin ei milloinkaan :).

ap

Vierailija
34/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi tuossa ranskankielisessä tekstissä kirjoitti saaneensa tarvitsemansa tiedon ja kiitti siitä, joten eiköhän tuo yksi ole kaipaamansa kunnian saanut ja kirsikan kaupan päälle :D.

Vierailija
35/36 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö nyt muka ranskaa ossaa? Voi juku mä en tiedä mitä mä teen nyt tän asian kan´ssa? Nyt tarviin kyllä takaheimlarin et ajatus selkii.

Musta ei oo nyt paljoo a....hpua, huh mikä heimlich ihan sanonko suoraan, sanon oli se.

Vierailija
36/36 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi