Miehen pituudesta??
Moikka,
Minulle on aina ollut tärkeää se, että mies on minua pidempi. En ole viehättynyt lyhyistä miehistä, sillä heidän seurassaan tunnen itseni isoksi ja kömpelöksi. Nyt olen kuitenkin ihastunut mieheen, joka on minun pituiseni, eikä se haittaa, koska hän on niin hyvässä kunnossa, että minä en tunne itseäni isoksi, kun hän ottaa ja nappaa syliin :) Kyse on ulkoisesta sinänsä mitättömästä seikasta, mutta pelkään, että se alkaa vaivata minua myöhemmässä vaiheessa. En pidä korkokenkiä juuri koskaan, mutta esimerkiksi jos menemme yhdessä juhliin, en halua olla häntä pidempi! Muilla samanlaisia ongelmia?? Miten on menetelty??
Kommentit (25)
pidepi korkkarit jalassa,eikä se häiritse minua ollenkaan.Miehen lyhytkasvuisuus kompensoituu muuten lihaksikkaassa vartalossa ja alapäässäkin kokoa enemmän kuin tarpeeksi
ollaan molemmat 168cm eikä ole koskaan ongelmia ollut..käytän korkkareita jos siltä tuntuu ja kyllä mies sen kestää:)
Mulla on ollut kaikenpituisia miehia mutta sellaset miehet, jotka on vahintaan 10 cem pidempia kiinnostaa enemman. Itse olen 172 cm ja mieheni on 186 cm.
184cm enkä ole koskaan edes "huomannut" minua lyhyempiä miehiä, joten sinänsä ei ole ongelmia ollut asian suhteen. ;) Mutta tosiaan, en viehättyisi minua lyhyemmästä miehestä, pitkiäkin on riittänyt ihan tarpeeksi. Tosin jostain KUMMALLISESTA syystä, lyhyet miehet ovat aina kovasti kokeilleet.
Fetissi, toden totta, monilla miehillä on sellainen pitkiin naisiin. Mutta 184 cm nainen on taas SUURELLE osalle miehistä liian pitkä.
Käytän myös "aina" korollisia kenkiä, joten olen lähemmäksi 190cm, mutta joka ikinen kerta kun olen esim. bileissä, tulee joku päätä lyhyempi kokeilemaan. Ärsyttävintä on se kun eivät usko millään, ettei kiinnosta, jotkut jopa heittäneet, "tuskin sulla on kovin paljon valinnanvaraa" -KYLLÄ on ollut!
Mä 165, mies liki 190cm ;=)