Tiukatko niiden farkkujen pitää nyt olla? viis kropasta?
onko ns bootleg-lahje ihan "out"?
Entäpä jos ei häpy anna periksi pukeutua mihkään ihoa nuoleviin farkkuihin, ne on aika kamalia vaikka olis tikkulaihakin..
Kommentit (6)
Jos ei kroppa salli, niin ei tod. pidä olla!!!!
Mielummin jokainen pukeutuu niin kuin omalle kropalle on parhaimman näköistä. Tällä hetkellä onkin tarjolla todella erilaisia farkkuja, on erilaisia malleja ja leikkauksia. Eli kaikkien ei todella tarvitse tunkeutua pillifarkkuihin jos ei niistä tykkää tai jos ne eivät sovi.
T. muodin parissa työskentelevä.
jos haluat olla muodikas niin yhdistä tiukat farkut väljään yläosaan. Missään tapauksessa joku kokovartalon makkarankuori ei ole nyt in.
mitä päälle työpaikan illanviettoon (syömään+ravintolaan) eli bilettämään ja ikää 34v, nuorekas ja hoikka. Onlyn vaatteet miellyttävät. Anna vinkkejä!
on povattu tuota bootlegin tuloa, mutta ei se ole oikein suomeen rantautunut. Pilli on täällä ollut niin suosittu. Mä en kyllä oo mikään pilli-entusiasisti, tykkään löysistä housuista. Farkkuja mulla ei oo ollenkaan, vein viimeisetkin kirpparille (no yhdet on, joita käytän ulkotöissä).
Mun mielestä ei kannata yrittää kauheasti miettiä, onko joku nyt muotia vai ei, vaan pukeutua sellaisiin vaatteisiin, joissa on mukava tunne; sellaisiin, jotka istuu omaan persoonaan.
Mun mielestä se on todellista tyyliä.
ovat olleet viimeiset 5 vuotta jo.